poniedziałek, 26 marca 2012

Dary lasu

Wypad do lumpeksu połączony z wycieczką do lasu, nic lepszego na wiosnę! Od razu można sfotografować upolowane przez siebie ubrania oraz to co akurat ma się pod ręką. Wymyśliłam tytuł posta równocześnie z samym pomysłem na zdjęcia, jest tak pięknie patetyczny!:D


Fot. Me

Tunika - sh
Spódnica - sh
Torba - allegro (jest cudowna, niestety nie moja a Mamy;)
Torba "worek" - sh

Eng. Gifts from the forest
Trip to a second-hand shop and than to the forest, nothing better in early spring:D Straight away I was able to make some photos of new-bought clothes and things that I had with me.  

Tunic - sh; Skirt - sh; Bag - allegro; Bag "sack" - sh

12 komentarzy:

  1. Ciekawa prezentacja ;) Torba worek jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Co ciekawe grymasiłam mojej Mamie na tą torbę stojąc z nią przy kasie w lumpeksie (że rękę ktoś może wsadzić, bo zamka nie ma i że w sumie to dużo mam torebek) i dzięki temu grymaszeniu pani przy kasie obniżyła mi cenę o 5zł!;D

      Usuń
  2. Torba worek jest po prostu fenomenalna:D strasznie zazdroszczę:D i bardzi podoba m isiępomysł pokazania zdobyczy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D To było nagłe natchnienie, chyba z nadmiaru świeżego powietrza:D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Bardzo mi się tu podoba i będę na pewno wracać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą w 100%, wycieczka po sh i wypad do lasu gwarantują dobra zabawę:D
    Świetny masz nagłówek, bardzo oryginalny;-)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, dziwne te grzyby tam u Ciebie rosną ;D fajna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...