wtorek, 27 marca 2012

Pierwsi marynarze wracają na wiosnę

To prawda, że zielone światło dla marynarza włącza się dopiero latem. Powiedzmy, że wiosna jest dla mnie światłem czerwono-żółtym, więc marynarskie pomysły mogą już powoli naciskać na pedał gazu. Połączenie niebieskiego i bieli, po ciężkich kolorach zimowych płaszczy, jest tak przyjemnie lekkie i świeże! Ulubionym przeze mnie uzupełnieniem tej dwójki jest jasny brąz i złoto.
Niestety zaklinanie dobrego samopoczucia słońcem, śliwowicą i podskokami nie pomogło, dopadło mnie przeziębienie. Nawet niewnikliwy obserwator pewnie zauważy przyklapnięte włosy, czyli pierwszy zwiastun tego, że za dzień dwa będę leżeć po pięcioma kocami z chmurą chusteczek do nosa.



To do mnie niepodobne, ale zapomniałam tego dnia wziąć ze sobą chusty! Jednakże zestaw ten ubierałam  wystarczająco często by chusta znalazła się na innej fotografii.
Fot. S., Edit:Me

Sweter - sh
Wisiorek - Takko
Pasek - Orsay
Spodnie - C&A
Baletkotrampki - Reserved
Torebka worek - sh
Kwiatki - H&M
Chusta - sh


Eng. The first sailors come back in spring
Sorry, I have cold right now and I don't have enough energy to translate my chatter..


Sweater - sh; Necklace - Takko; Belt - Orsay; Jeans - C&A; Flats - Reserved; Bag - sh; Flowers in my hair - H&M; Shawl - sh

15 komentarzy:

  1. uwielbiam paski zima, wiosna, latem i jesienia!
    Zapraszam tez na swoj babski blog http://stylishisland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)!
    uwielbiam paski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kwiat we włosach i zaróżowione pucki:D wiosna:D no i tak bardzo podoba mi sięten torbo - worek:D

    Ja sięzaopatrzyłam w marymarską sukienkę na lato:D więc byle do temperatury około dwudziestu stopni:D

    I kuruj mi się Pannico, o tej porze roku nie rpzystoi takiej ślicznoscie chorować:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ozdrowiałam:D Teraz tylko czekać aż ładna pogoda znowu wróci!

      Usuń
  4. hmmm masz naprawdę fajnego bloga , ubierasz się zarąbiście !! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię połączenie granatu z jasnym odcieniem brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdj.jest świetne! :)

    dodaję i zapraszam
    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujące rysunki. Masz ogromny talent!
    Pozdrawiam i obserwuję, M.

    OdpowiedzUsuń
  8. worek jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam połączenie tych kolorów!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...