piątek, 9 marca 2012

Preparing for spring

Jak co roku na wiosnę uległam chęci wprowadzenia nowych rzeczy do mojej szafy. Sweter w jasno-niebieskie paski, długie kolczyki z jaskółkami i skórzane baletko-trampki czekają teraz z niecierpliwością aż temperatura podskoczy na tyle, żeby mogły zostać przeze mnie założone;) Niestety, najbliższy tydzień na pewno będą musiały posiedzieć w domu, wyjeżdżam bowiem do krainy wiecznego śniegu pokonywać fisowskie trasy;) 

Fot. Me

Sweter - sh (Cubus)
Naszyjnik - F&F
Kolczyki - Orsay
Baletko-trampki - Reserved


Eng.
Like every year before spring I succumbed the temptate of buying some new clothes. Sweater with light-blue stripes, long earings with swallows and leather flats-and-trainers-mix are now waiting for the temperature to rise;) But for sure it won't come during the next week. That's because I'm going skiing to a place where snow never melts;)

Sweater - sh (Cubus); Necklace - F&F; Earrings - Orsay;   Flats-and-trainers-mix - Reserved  

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam paseczki, te na wseterku są świetne! A kolczyki -cudowne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik i butki są po prostu magiczne:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza biżuteria! A buty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za komentarz ! :)) Chetnie bede czesciej do Ciebie zagladac.
    Mam pytanko, dawno kupowalas te buty ? Chetnie bym sprawila sobie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je jakoś pod koniec lutego albo na początku marca, więc jeszcze mogą być w sklepach :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...