poniedziałek, 19 marca 2012

Up In The Sky

Tydzień bez internetu, bez telewizji, bez mojej muzyki, bez wiadomości ze świata i kraju i bez pracy, za to spędzony na świeżym powietrzu, a wieczorami z dobrym towarzystwem i z akwarelami. Tydzień na nartach w Austrii okazał się naprawdę rewelacyjną sprawą, mogę powiedzieć, że wreszcie odpoczęłam od wszystkich zjadających mnie na co dzień rzeczy. Spodziewałam się pięknej alpejskiej zimy, była alpejska wiosna i w porywach nawet 15 stopni, ale nartostrady wciąż były białe:) 





Jeden z kilku akwarelowych efektów ubocznych wyjazdu:





Fot: Me and my friends, Watercolour: Me


Eng.
A week without Internet, without TV, without news from the world and from my country, without my music. It was a good week! I spent it on fresh air, skiing and in the evenings with good company talking, drinking and painting. I was expecting beautiful alpine winter, but actually it was beautiful alpine spring with even 15 degrees! But the ski trails were still covered with snow:)

16 komentarzy:

  1. Szczerze zazdroszczę Ci tego wyjazdu:D braku internetu, odpoczynku od świata:D Miodzio:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się, że takie odcięcie się od świata będzie tak pozytywne w skutkach:D Teraz już wiem, że takie właśnie wycieczki muszę częściej planować;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo chętnie bym odpoczęłam od tego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia *.* zazdroszczę wypadu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna akwarela :-) no i białego (choć wiosennego) szaleństwa zazdrościmy ;-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też niedawno wróciłam z nart, to wspaniały sposób na relaks :))
    Świetne zdjęcia i piękna akwarela!
    Pozdrawiam :)

    fashiongamesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się prace zrobione akwarelami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie dokładnie byłaś w Austri?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję wszystkim za komentarze i miłe słowa:))
    Anonimowy: byłam w Bad Kleinkirchheim, około 50km od Villach

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia:) bardzo fajny, ciekawy blog ;)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny obraz ! podobaja mis ie obrazy malowane akwarelami zachwouja eterycznosc :)

    i zazdroszcze, z emoglas na tak dlugo sobie wyjechac ! ja ostatnio tlyko placze i narzekam na brak czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie malujesz, gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj kurde, jak ty pięknie malujesz! Jestem Twoją wielką fanką, te akwarelki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...