czwartek, 12 kwietnia 2012

Backyard sounds

Musiałam ubrać mój kapelusz dżentelmena do pensjonarskiego płaszczyku. Brakuje mi tutaj uroczych pantofelków i rajstop w kropeczki, ale nie może być tak dosłownie;) Dziwnie jest patrzeć na kwitnące drzewa, mając wełniany sweter ukryty pod paltem i botki na nogach. Wiosno ciepła, proszę, przybywaj!


Fot.S.

Kapelusz - sh
Paltocik - Pimkie
Dżinsy - C&A
Botki - Reserved
Torba - allegro
Chusta - H&M

Eng.
I just had to wear my gentelman hat with schoolgirl coat. I feel the lack of sweet pumps and dotted tights here.. but I can't be so literal;) It's weird to look at trees in bloom, while wearing woolen sweater under light coat and boots on feet. Warm spring, please come to me!

Hat - sh; Light coat - Pimkie; Jeans - C&A; Jeans - C&A; Boots - Reserved; Bag - allegro; Shawl - H&M


13 komentarzy:

  1. podoba mi się! jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw i zdjęcia, stary samochód fajnie wkomponował się w tło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie wygladasz :) tak pozytywnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu pomyślałam o tych Twoich brązowych, dziewczeńskich balerinkach co to się nimi tu już zachwycałam:D Będą pasować pięknie do tego płaszcza:D Wporst nie mogę się doczekać jakiejś odsłony pensjonarskiej, groszkowej i sukienkowej:D Choć tak, I TAK jest miodzio:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bym już chciała się ubraniowo rozletnić (a w zasadzie rozwiosennić). W ten weekend miał być szał sukienkowy, ale deszcz zapędził mnie w trampki, dżinsy i płaszcz:(

      Usuń
  5. cudownie Ci w kapeluszu :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) Ty też masz świetne zdjęcia. podoba mi się sceneria. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana, parasolkę kupiłam na takiej hali w moich okolicach ale z tego co zauważyłam łatwo taką dostać w krakowie u ulicznych sprzedawców, na krupówkach też wiele takich widziałam.. no i allegro ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!! it's super!!! i lov'it dear!
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/12660991075462

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, lubię takie zestawy :) Buty i kapelusz oddaj, chociaż może nie, bo bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...