sobota, 21 kwietnia 2012

Szare pastele

Wcześniej ta sukienka pojawiła się jako kolory zimy. Zmieniam zdanie, a w zasadzie je poszerzam;) Szarości, pastelowe fiolety, biele i niebieskości kojarzą mi się także z wiosennymi kwiatami. Z racji mojego uwielbienia dla szarości, pewnie latem wymyślę jakieś jeszcze inne uzasadnienie;) Tymczasem wreszcie mam okazję do zaprezentowania mojej krótkiej szarej kurtki i tego naszyjnika. Z domowej biżuteryjnej palety stał się ostatnio moim faworytem.







Fot.S.

Kurtka - Bershka
Sukienka - C&A
Naszyjnik - od Cioci
Torba - Reserved
Kapelusz - sh


Eng. Grey pastels
Earlier this dress appeared on my blog as "Colours of winter". I've changed my mind, more precisely I extended it;) Grey, pastel violets, white and blue are reminding me now bright, spring flowers. Finally I can show you my short jacket and  this necklace. Nowdays it's my favourite one!


Jacket - Bershka; Dress - C&A; Necklace - from my Aunt; Bag - Reserved; Hat - sh

19 komentarzy:

  1. Ładny wisiorek. W stylizacji brakuje mi akcentu na jakiś żywszy kolor. Może torebka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli idzie o szarości i pastele to nie lubię dodawać do nich żywych akcentów. Wtedy rzuca się w oczy tylko ten mocny kolor, a cała reszta przestaje być widoczna;)

      Usuń
  2. Podoba mi się ogólnie kolorystyka, a szczególnie kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się kurtka :)

    fashmatt.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz, pasują Ci te kolory.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś w tych szarościach jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. No właśnie ja taka mało kolorowa jestem, ale niedługo postaram się coś wykombinować;)

      Usuń
  7. mi sukienka przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię szarości:D a ta sukienka jest tak uroczo pensjonarska, że jeszcze kołnierzyk do tego i mogę Ci ją kraść:D A naszyjnik lowe:d Pikny jak nie wiem co:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aach kołnierzyk byłby świetny!! Muszę rozglądnąć się za jakąś pensjonarską koszulą w lumpie, nawet jakby była za duża to kołnierzyk z niej wytnę hyhyyy;)

      Usuń
  9. Śliczny kapelusz, stylizacja bardzo ładna, szara ale nie nudna

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne szarosci!!! zwlaszcza sukienia:) Ja tez w zyciu nie dodalabym do tego zestawu zadnego zywego koloru, fuj;) a naszyjnik boski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki :) na żywo są troszkę żywsze, ale mimo wszystko delikatne. :) kolejna cudowna stylizacja, kocham kapelusze, aczkolwiek sama żadnego jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny kapelusz!

    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. KApelusz mój faworyt:) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, na pewno ci się spodoba:) MULLANSTYLE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...