czwartek, 24 maja 2012

Goodbye Italy!

To już ostatni włoski post! Tłem dla zdjęć jest sanktuarium na skale w Clusone (jak się okazało nie w miejscowości, a w gminie Clusone czyli 30km od miejscowości.. czyli dobrze, że nie szliśmy tam na piechotę). Zazwyczaj wybierając rajstopy sięgam po te w praktycznych, ciemnych kolorach. Szare, granatowe czy czarne. Jednakże coś skłoniło mnie aby zaszaleć. W zasadzie nie coś, a ktoś i to w liczbie mnogiej;) Pierwszym krokiem był żarówiasty różowy, kolejnym powinny być dziergane białe, które jeszcze nieśmiało chowają się w skarpetowo-rajstopowej szufladzie.


 A oto moje rajstopowe inspiratorki na tle włoskich posadzek;) / And here are my tights inspirators;)

Fot. S., me

Sukienka - Orsay
Wisior - targ staroci
Sweterek - sh
Szal - sh
Baletki - Bershka

Eng. 
This is the last post from Italy! The background for my photos is the sanctuary in Clusone. And about the outfit.. Usually when I choose tights, I wear the ones in practical dark colours like grey, navy or black. This time I got inspired and decided to try something more crazy;)

Dress - Orsay; Necklace - flea market; Cardigan - sh; Shawl - sh; Flats - Bershka

11 komentarzy:

  1. Piękne Włochy i jakie świetne rajstopy macie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ wspaniałe miejsca pokazujesz!:) ja od zawsze uwielbiam kolorowe rajstopki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Toż to od wieków wiadomo, że najlepsze są rajty kolorowe, koronkowe i jak najbardziej udziwnione:D JA w domu mam w ogóle osobną szufladkę na pończoszki i wywala się z niej wszystko jak tylko sięją odsunie:P

    W ogóle to bardzo łądnie Ci w takiej kolorystyce:D Prze mega ładnie:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się takie rajstopy dziergano-koronkowe szalenie podobają, tylko zawsze bardziej na kimś niż na mnie samej;) ale muszę to zmienić!;)

      Usuń
  4. O jak ładnie :) moje kolorki, na tych pierwszych zdjęciach. Normalnie już uwielbiam kolorek tych rajstopek i sweterka, chociaż powiem szczerze, że nie odważyłabym się chyba póki co na taki odwazny odcień rajstop, ale mam już kilka bluzek w tych kolorach i już chodze, więc może to tylko kwestia czasu ;) Buziaczki weekendowo-słoneczne dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowy jest świetnym kolorem! Fajnie, że masz dużo różowych ciuchów;) Też muszę zacząć ubierać więcej kolorowych ubrań, zwłaszcza po tym jak dwoje moich znajomych nie poznało mnie kiedy ubrałam różowy sweter:P

      Usuń
    2. Ja nie lubię różowego od dzieciństwa (przejadł się) ale taki ciemny typu fuksja strasznie mi się w tym roku spodobał :> pomyślę o takich rajstopach ;) dzięki

      Usuń
  5. Dziękuję, dziękuję:D Jak wiadomo, tam gdzie Cię nikt nie zna łatwiej jest być szalonym, ale dzięki Waszym komentarzom, chyba pokuszę się o ubieranie kolorowych rajstop także na polskiej ziemi;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hy sweetie! this is lovely! i was thinking, maybe we can follow each others blog?! :X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  7. Natknęłam się na Twojego boga przypadkiem, jak Ty pięknie malujesz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...