sobota, 12 maja 2012

Lago di Garda

Włoskich zdjęć ciąg dalszy. Jeden wspaniały dzień pozwolił mi zrzucić rajstopy i biegać przyodzianą jedynie w jedną warstwę materiału (dobra, do czasu czyli do popołudniowej burzy i ochłodzenia;). Ta sukienka czekała na swoją premierę od zimy, kiedy upolowałam ją w lumpeksie. Niebieskie grochy i kobiecy krój wydały mi się idealne do sennego klimatu włoskiego miasteczka.


Fot.S, Domini

Sukienka - sh
Kolczyki - Orsay
Pierścionek - z domu
Torebka - sh
Baletki - Bershka

Eng. 
More photos from my trip to Italy. One wonderful sunny day allowed me to wear one layer of clothes. I bought this dress in winter and in Italy I worn her for the first time. Blue spots and femine shape seemed to me perfect for the sleepy atmosphere of small italian town. 

Dress - sh; Earrings - Orsay; Bag - sh; Flats - Bershka

26 komentarzy:

  1. piekna sukienka i kolczyki! w ogole prawdziwe dolce vita ! :) Piekne włoskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slodka sukienka. Ja bylam w kwietniu w Grecji, ale pogoda byla wrecz upalna. O rajstopach nie bylo mowy. Tylko bikini :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo kurcze, nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę! :) To pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! Nigdy nie byłam we Włoszech, mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę. Piękna sukienka, w sam raz na spacer po plaży!

    Dziękuję za odwiedziny! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne zdjęcia i bardzo fajna stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne widoki i super zdjęcia :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  6. Żartujesz, że to lumpeksowa kiecka? o.O OMG!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z lupeksu! i to ze skandynawskiej odzieży na wagę:D

      Usuń
  7. och, ach i mmmm ... nic tylko usiąść i się rozmarzyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauroczył mnie Twój nagłówej i panny lemoniady<3

    czy wykonujesz nagłówki za opłatę??:)
    bo jestem gotowa taką ponieść :D
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa czytelnica Andziulina się przedstawia, zostałaś moją MUZĄ ;D lubię takie pozytywne osoby z pasją, podobają mi sie Twoje ubiory i wszystko obok :) Będę tu codziennie pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja ;-) ale i widoki przepiękne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolczyki?! Kiedy je kupiłaś? Są z najnowszej kolekcji Orsay?
    http://twisted-li.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, bo odkupiłam je od koleżanki. Wiem tylko tyle, że są z Orsaya

      Usuń
  12. Ale tam ładnie.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję i czekam na nowości ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...