środa, 13 czerwca 2012

Golden glow of the old things

Pisałam już, że uwielbiam targi staroci i możliwość znalezienia tam rzeczy jedynych w swoim rodzaju? Na pewno to już pisałam;) Tym razem za bardzo niewielkie pieniądze udało mi się wytargować kilka uroczych drobiazgów i ramek. Za najbardziej udany zakup uważam kwiatową zawieszkę. Pełno jest podobnych naszyjników w sklepach, jednak ten z targu został wyprodukowany wystarczająco wiele lat temu aby służyć mi przez kilka kolejnych, a nie rozpaść się/zetrzeć po roku jak sieciówkowe egzemplarze;)


Spalone ramiona wyzwoliły we mnie kreatywność. Chroniąc je przed promieniami słońca, przechadzałam się po targu omotana lekkim woalem bawełnianego szala. To przypadkowe zastosowanie wydało mi się bardziej efektowne od ubierania cienkiego swetra.

Fot. Me and my Mum

Sukienka - Zara
Szal - Camaieu
Baletki - Bershka
Torba - Misako

Eng.
Have I mentioned that I love flea markets and the opportunity they give when it comes to finding really unique things? Surely, I have mentioned it already;) This time I managed to find some charming trinkets and some frames. The most successful buy was the floral necklace. There are plenty of similar necklaces in shops, but the one from the flea market was produced so many years ago that it will serve me for a few years more, instead of breaking up or wiping off after a year as copies from contemporary shops;)
Sun-burned arms liberated creativity in me. To protect my arms from the sun, I kept a light veil of cotton shawl on them. Later this accidental use seemed to be more attractive than wearing a thin sweater.


Dress - Zara; Shawl - Camaieu; Flats - Bershka; Bag - Misako

11 komentarzy:

  1. świetne zakupy i super zestaw, lubię Twoje outfity:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne. Uwielbiam targi staroci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz koniecznie rpzyjechac kiedyś do mnie do Krakowa na targ staroci:) Tam to się nagrzebiemy i naszperamy:) i ramka piękna i szal i cała, calusieńka Ty:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie, w Krakowie jeszcze nigdy nie byłam (aż wstyd się przyznać:P)

      Usuń
  4. Och, urocze zdjęcie naszyjnika w ramce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym zapytać,jakich akwareli używasz do tworzenia swoich ślicznych rysunków?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kasetkę Winston&Newton (upolowaną na wystawce w Belgi:D), wcześniej używałam akwarel St.Petersburg i też były dobre:)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...