środa, 6 czerwca 2012

Konfitura z płatków róż

Dzisiaj post bez stylizacji. W ostatnim było gospodarcze tło i strój zaradnej farmerki, a teraz pokazuję czyny. Ta praca na pewno nie należy do uciążliwych;) Jej efektem jest konfitura z płatków róży, która piętrzy się co roku na spiżarnianych półkach. Co ciekawe aby zrobić zapasy na cały rok wystarczy jeden kilkuletni krzew róży jadalnej.

Fot.S. i ja (zdjęcia są z zeszłego roku, w tym musiałabym siedzieć w swetrze i dżinsach!)

Eng. Jam from rose petals
In my recent post, I presented a backyard and practical "farm" outfit. Now comes the the time to show some "farm works". This work is rather pleasant;) The final effect is a jam from candied rose petals, which piles up every year on the pantry shelves. 

11 komentarzy:

  1. konfitura z płatków róży, jak to bajkowo brzmi!

    OdpowiedzUsuń
  2. KONKURS!

    Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału :)
    NAGRODA: to zaprojektowana przez Ciebie bransoletka, którą sama wykonam!
    Szczegóły na:

    http://schen-rekodzielo.blogspot.com/2012/05/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzewie róży jadalnej, skąd Cię wziąć?

    OdpowiedzUsuń
  4. myslalm ze platki sypiesz na procesje dzisiajesza :P
    nie mow ze w PL tak zimno, ze w swetrze trzeba siedziec :)
    mam nadzieje, ze w sierpniu bedzie piekna pogoda :)
    pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś się zrobiło cieplej i mogłam wreszcie zdjąć sweter, ale przez ostatni tydzień nawet pranie w domu nie chciało schnąć, a ja wyciągnęłam ciepłą bluzę z szafy;)

      Usuń
  5. Nigdy nie jadłam konfitury z róży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zwłaszcza jako nadzienie do rogalików;)

      Usuń
  6. Dziękuję wszystkim za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się jarac będę kocyczkiem na którym Twa pupencja przesiaduje i pracuje:D piękniasty i ochniasty jest okrutnie:) Oraz urokliwe zdjęcia z płatkami róż:) mogłabym się taplać w takich koszykach:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne kolorki różane :-) Smacznego :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...