wtorek, 26 czerwca 2012

Koralowe zauroczenie

Ostatnio moje oczy łapczywie zerkają na wszelkie koralowo-różowe ubranka. Lumpeksy wychodzą na przeciw takim potrzebom. Za jednym zamachem zgarnęłam koralowy sweterek na guziki i leciutką bluzkę w drobne kwiatki, w której oczywiście przewija się też koralowy kolor.. no i w ten sposób zestaw sam się ułożył;)

Sezon komara można uznać za rozpoczęty! Paralityczne opędzanie się i pierwsze bąble pokomarowe już zaliczone, lato przyszło;)
Fot. S.

Koralowy kardigan - sh
Kwietna bluzka - sh
Hitowy wisiorek - targ staroci
Dżinsy - C&A
Trampkowe baletki - Reserved
Skórzana kopertówka - sh

Eng. Coral  infatuation
Recently I turned my eyes torwards coral-red clothes. Second hands satisfy such needs. At one go I catched a coral cardigan and light flower-printed blouse, which has also a little bit of coral colour.. and this is the way the set arranged himself;)

Cardigan - sh; Blouse - sh; Necklace - Flea Market; Jeans - C&A; Flats - Reserved; Clutch - sh

*powtarzam się, ale wciąż pozostaje pod urokiem tej muzyki jak i samego fimu "Badlands" :) / I repeat myself but I'm still under the charm of this music and the film "Badlands" :)

7 komentarzy:

  1. super letni zestaw, a najbardziej zauroczyła mnie kopertówka.

    OdpowiedzUsuń
  2. TY mi tu koralowym kolorem oczu nie mydl:D kopertówka! czemu nie ma słowa o TAKIEJ kopertówce?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. A propos kopertówki, to też strasznie mi się podoba. Mama w lumpeksie mi ją wynalazła:P Tylko niestety jej stan nie pozwala na noszenie jej często. Skóra trochę już parcieje i robią się dziury na szwach, już raz mi ten sznureczek na ramię się urwał:/ Więc zabieram ją tylko wtedy, kiedy prawie nic nie muszę ze sobą mieć, żeby jej nie obciążać.. a taka sytuacja nie zdarza się często!:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam w zakładkę z Twoimi rysunkami i jestem wręcz oczarowana !!! gratuluję talentu, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...