poniedziałek, 18 czerwca 2012

La vie en rose

Piękną różaną sukienkę kupiła mi Mama. Była w Pepco w jakiejś śmiesznie niskiej cenie, a kiedy ją obejrzałam dokładniej okazało się, że jest z Primarku. Zastanawiam się czy Pepco to jakiś outlet (metki były częściowo poprzecinane, ale kto zna markę Atmosphere ten je od razu rozpozna). Sama nigdy wcześniej nie zaglądałam do tego sklepu, ale chyba muszę to zmienić;)

Fot.S.

Sukienka - Pepco (Atmosphere)
Wisiorek - Takko
Kardigan - sh
Baletki - Pull&Bear

Eng.
This beautiful rose-printed dress was bought for me by my Mum:) Although this dress was from a shop Pepco, it has Atmosphere label. I wonder whether Pepco is some kind of outlet. However, I will have to visit this shop more often;)

Dress - Pepco (Atmosphere); Necklace - Takko; Cardigan - sh; Flats - Pull&Bear

14 komentarzy:

  1. No weź przestań taką kiecą po oczach walić z samego południa:) Niedorbak, niedobrak, teraz będę o takiej różanej kiecy marzyć i śnić. Przepięknie wyglądasz wśród tego kwiecia. Aż słów brak:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pepco czasami ma rzeczy z angielskich sklepów... Jak im się uda kupić np. tira tenisówek z Primarku, które jechały już do spalenia (w świetle prawa rzeczy, które się nie sprzedały, nie wolno oddać np. na cele charytatywne, trzeba je zniszczyć)... Ale to są rzeczy, które nawet w outletach się już nie sprzedały.

    Fajnie, że jednak mamy szansę dać im drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe.. Ta sukienka wydaje mi się fajna i jest uszyta z przyjemnej bawełny, więc dziwi mnie, że nikt nie chciał jej kupić nawet w outlecie. Chyba, że rynek angielski ma tyle innych tanich, a ciekawych rzeczy do wyboru, że ta sukienka nie była atrakcją.

      Usuń
  3. ciekawi mnie jej cena :) chyba muszę zajrzeć do pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panno Lilko, Panienki świat, to mój świat, jestem zauroczona, jak miło tu trafić, ach!!!!!!!!Pozdrawiam gorąco i będę tu wpadać z utęsknieniem!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo no piękna sukiena! Ja z pepco mam szałową bluzę z sową, spódnicę zwyklastą i słomkowy kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to mnie jeszcze bardziej zmotywowało to wybrania się to tego sklepu;)

      Usuń
  6. Sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska! Widziałam ją wczoraj i jutro się po nią wybieram!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja dzisiaj byłam w Pepco i też widziałam, że dowieźli dużo "moich sukienek":P Odkryłam też, że jest tam stoisko z kosmetykami, gdzie można kupić np. lakiery Rimmela ze starych kolekcji ale trzy razy tańsze niż te w sklepie i nawet cienie IsaDory!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...