czwartek, 28 czerwca 2012

Malowane blogerki i akwarelowe lato

Mam przyjemność pokazać Wam kolejne akwarele zainspirowane zdjęciami blogerek:) Lekka łąkowa stylizacja Panny Lemoniady urzekła mnie do szpiku kości!

Wprawdzie jest już lato i nadchodzą długo wyczekiwane przeze mnie upały, ale stylizacja Pani Mruk w brzozowym lesie każe mi rozmarzać się nad mglistymi jesiennymi porankami.
Czasami, kiedy brakuje mi weny lub pogody do zdjęć postanawiam namalować stylizację, w której chciałabym wystąpić. Tak powstał obrazek poniżej. Bohaterem jest tu sukienka, która czeka na upalne dni (a kolejka sukienek do ubrania na upalne dni jest naprawdę długa!;)

Lato kojarzy mi się od zawsze z kąpielami w jeziorze.. a jako, że woda jeszcze zimna to powstał poniższy obrazek.. a w zasadzie dwa poniższe.

Ten malunek miał być sielski, jeziorny i chciałam umieścić w nim sukienkę mojej siostry. Sukienka jest jasna w drobne kwiecie, długa i niestety spóźniłam się z wybraniem się po taką samą do H&M. 

Jakimś cudem udało mi się znaleźć komplet ramek na targu staroci za prawie bezcen:) W teorii akwarele powinny być oprawiane z passe-partout dookoła, ale mnie podobają się takie żywcem włożone w ramy. (Nie)wnikliwy obserwator zauważy metalowe haczyki wystające z ram, tak, to na razie przymiarka do oprawienia obrazków. Wciąż nie mogę się zdecydować, które malunki ze sobą zestawić.

19 komentarzy:

  1. Aaaaa piękne! Uwielbiam Twoje malunki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy obrazek wgniata w krzesło, potrafisz uchwycić, to, co najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, bajeczne.. Uwielbiam technikę akwareli, ale faktycznie wolę w passe-partout - podkreśla delikatność, rozmycie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, delikatne i klimatyczne :) Jakbyś kiedyś nie miała natchnienia, to się wcale nie obrażę za taki skarb ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja Ci tylko moje serce oddam bo mi znowu język utknął w gardle a paluchy nie wiedzą jak wdzięczność słowami wyrazić:) <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne prace, zakochałam się w Twoich akwarelach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się pierwszy i drugi. bardzo ładne, delikatne. ja też maluję, a raczej staram się malować akwarelkami:) możesz zoabczyć u mnie na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze:D To dobra motywacja do malowania;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace!!
    Och napatrzeć się nie mogę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie to piękne <3 aż sama zapragnęłam takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale słodziaki te Twoje malunki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. coś wspaniałego, jestem pod mega wrażeniem Twojego talentu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu już nie umieszczasz swoich prac na blogu? Wieeelka szkoda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucam na bloga, ale tego drugiego, tumblr. Ale muszę wrócić do wrzucania tutaj czegoś, zwłaszcza, że jesiennych obrazków ostatnio trochę natworzyłam więc akurat:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...