sobota, 23 czerwca 2012

Noc Świętojańska

Może będzie to trochę sarkazm, ale ciekawa jestem ile stylizacji nawiązujących do tradycji nocy świętojańskiej zobaczę na polskich blogach i czy będzie więcej takich postów niż tych w listopadzie, dotyczących Halloween.
A dziś będzie u mnie biała sukienka, polny wianek, czarne od czarów paznokcie i tajemnicze uroczysko. Tajemnicze między innymi dlatego, że to zarośnięte miejsce było kiedyś sercem rynku pięknego, małego miasteczka*. 
Fot. S.

Sukienka - sh
Wisiorek - Accessorize (Kopenhaga)
Bransoletka - Lilou


Eng.  The Midsummer's Eve
Maybe it's a little sarcasm, but I wonder how many stylisations inspired by the Midsummer's Eve traditions I will see on Polish blogs and whether there will be more posts about this topic than Halloween posts in November.
I'am a traditionalist so today there will be a white dress, wreath made from wild flowers, black witch nails and mysterious  thickets. This place is mysterious because it was the heart of a market square in a beautiful little town.*


Dress - sh; Necklace - Accessorize (Copenhagen); Bracelet - Lilou



*Miasteczko to Miedzianka. Po więcej informacji odsyłam do wciągającej książki Filipa Springera "Miedzianka. Historia znikania" / The name of the town was Miedzianka. More information you will find in Filip Springer's book "Miedzianka. Historia znikania", I hope soon there will be an english version.

13 komentarzy:

  1. Piękny blog, piękne zdjęcia
    zapraszam również do mnie:
    colorsplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najkrotsza noc w roku
    tutaj bardzo hucznie obchodzone swieto- jakos w Pl nigdy tego nie obchodzilam
    a stroj bardzo, bardzo letni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja zostawiłam swoją białą sukienkę w domu? Toż to ubranie idealne w tych rejonach.
    Mój brat skończył sesję, w przyszłym tygodniu jedzie do domu i dziś nas straszył: "Zobaczycie jakie tutaj lato jest upalne. W Lublinie upał to pikuś" ;)
    Twoja sukienka przepiękna! Zdjęcia cudne.
    No i teraz będę musiała się wybrać do tej Miedzianki, już wyguglałam, dobrze że to blisko :)
    Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z samej Miedzianki niedużo już zostało, co by świadczyło o jej dawnej świetności, ale jak się nakręcić wcześniej lekturą zdjęć i historycznymi zdjęciami z hydralu to wyjazd będzie udany;) Przy okazji można skoczyć zobaczyć kolorowe jeziorka, bo są całkiem niedaleko.
      A sukienka to ciekawy zakup, bo była w lumpeksowym kręgu piekieł dla ubrań czyli w koszu "wszystko po trzy złote" ;)

      Usuń
  4. zdjęcia mają genialny klimat, Ty też świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i piękna sukienka! <3

    Zapraszam Cię na konkurs u mnie- do wygrania dowolna sukienka z Oasap!
    i-am-sylawia.blogspot.com/GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  6. No normalnie piękno, piękno i jeszcze raz piękno. I powiem Ci, że szkoda, że noc świętojańska przegrywa z gupim halołin, bo takie wpisy łapałyby za serce, ściskały i zachwycały. Tak jak Ty:) moja cudowności w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achh, serce rośnie od tak miłych słów:))

      Usuń
  7. Aż mi wstyd teraz jak na Ciebie patrzę, że z okazji Nocy Świętojańskiej bądź też słowiańskiej sobótki (nocy Kupały, kupalnocki z 21 na 22 czerwca) nie wystąpiłam w wianku i dziewczęcej letniej sukience. Nie będę się tłumaczyć ale będę Cie mocno chwalić i komplementować: Ślicznie wyglądasz Pani na uroczysku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim:)) Ale to był szalony weekend dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...