poniedziałek, 4 czerwca 2012

Toe and bow in the backyard

Inspiracji rodem z USA ciąg dalszy. Tym razem postanowiłam skomponować prosty zestaw i zestawić go z podwórkowym bałaganem, który to kojarzy mi się z filmową amerykańską prowincją. Udało mi się dobrać idealne podwórko! Jest na nim chluba amerykańskich podwórek - basen, jest kupa drewna, jest mnóstwo dziwnych rzeczy ale są też i kwiaty. Oprócz wspomnianej w ostatnim poście książki jako inspiracje muszę wymienić też filmy takie jak "Do szpiku kości", "Gummo", "Rzeka ocalenia" oraz miliard horrorów obejrzanych w czasie wesołych wieczorków filmowych ze znajomymi.
Muszę też wyrazić zachwyt nad moimi ostatnimi zdobycznymi butami. Kupowanie butów w lumpeksach budzi we mnie mieszane uczucia, ale kiedy widzę parę czemuś szczególną, bez żadnych znaków używania, a na dodatek z metką lub jej pozostałością (co wskazuje na nie noszenie ich na co dzień przez poprzednią właścicielkę) nie opieram się pokusie. Taki właśnie rodowód mają ciemno-niebieskie baletki z czubkiem i kokardką.


Fot.S

Sukienka - sh
Wisiorek - Takko
Baletki - sh
Kapelusz - Mamy
Torebeczka - sh

Eng.

Inspiration from the USA continued. This time I decided to compose a simple set and combine it with backyard mess, which reminds me the American province from films. I managed to choose perfect backyard! Here's is the pride of American backyards - the swimming pool, a pile of wood, plenty of strange things and some flowers. I was mostly inspired by the book which I mentioned in last post and films like "Winter's Bone", "Gummo", "Frozen river" and many, many horrors watched with my friends during happy film evenings;)
I must also express my delight over the recent buy. Buying shoes in second-hands gives me mixed feelings, but when I see a pair of very special shoes, with no signs of being used before and with fragment of original tag, I cannot resists the temptation. That's the pedigree of my dark-blue flats with toe and bow.



Dress - sh; Necklace - Takko; Flats - sh; Hat - my Mum's; Bag - sh

15 komentarzy:

  1. Świetna sukienka, świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the look!
    ----------------------
    Pigalle Passions
    The biggest Louboutin pigalle fansite in the world!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno strój jak i otoczenie jest bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne miejsce na zdjęcia z Tobą :D Śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie nr 5 jest najlepsze pod każdym względem. Podobają mi się rozpuszczone włosy + kapelusz. Kolory sukienki bardzo ładne, oooo... zauważyłam kotka sweet ;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czarny drapieżnik strasznie chciał być na zdjęciach;]

      Usuń
  7. Ogólnie sukienka średnio mi się podoba ale całościowo razem z kapeluszem i balerinkami(śliczne!) wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim za komentarze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mistrzyni marnowania czasu? LUBIĘ CIĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosze jakie zdjęcia, jaka Lila śliczna i JAKIE BUTY! weź mi nimi oczu nie szczuj bo mi smutno i przykro że ja takich nie wynajduję:D sa idealne:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...