wtorek, 3 lipca 2012

Once Upon a Time in Anatolia

Spodnie na zdjęciach mogą być "slow fashion'ową" chlubą mojej szafy. Z pięć czy sześć lat temu kupiła je moja Mama. Miały wtedy postać luźnych szwedów. Kiedy Mamie już się znudziły, trafiły w moje ręce i zostały przerobione na alladynki. I tak od lat już paru zakładam je kiedy pogoda jest niezdecydowana oscylując między upałem a chłodem. Czapka została mi sprezentowana przez Mamę. Wpadła na pomysł kupna takiej na allegro kiedy (któryś już raz z rzędu) wyrażałam swoje zachwyty nad tureckim filmem "Pewnego razu w Anatolii". Ja po cichu liczę, że to dobra wróżba i że za rok uda mi się osobiście odwiedzić anatolijskie wzgórza;)

Fot.S.

Bluzka - H&M
Spodnie - Orsay+DIY
Wisiorek - Misako
Baletki - H&M
Czapka - od Mamy
Pasek - sh

Eng.
The pants in the pictures might be the slow fashion pride of my closet. Five or six years ago my Mom bought them as a loose-legs. When mom got bored with them, loose pants found their way into my hands and have been transformed into harem-pants. And for a few years till now I wear them when the weather is undecided, oscillating between heat and cold. The cap was my gift from my mum. She came to the idea of buying it on the auction when several times I expressed my admiration of the Turkish film "Once Upon a Time in Anatolia". I secretly hope that is a good omen and that next year I will be able to visit the Anatolian hills;)

Blouse - H&M; Trousers - Orsay+DIY; Flats - H&M; Hat - from my Mum; Belt - sh

12 komentarzy:

  1. Świetne masz te spodnie Lila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzisz, odwiedzisz anatolijskie wzgórza:) myślę, że dobra okazja sięku temu szykuje;) A alladyny to ja uwielbiam choć nie pamiętam keidy ostatnio w nich biegałam (chyba 4 lata temu, jak jeszcze była joł men dresiarą:P):D kul wakacyjna panienka z Ciebie na tych zdjęciach:D

    P.S. MAtko bosko, mail przyszedł, doszedł, a ja z mojego zakręcenia z 3 razy się z ajego odpisanie brałam:( ale już poszedł, poszedł:D długi długaśny;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne spodnie, piękna Lila :D
    Tak mi się jakoś powiedziało, ze szczerą prawdą, bo w spodniach się zakochałam i w kapeluszu też. :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak prosto i z jakim charakterem. niech zyją gustowne mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw, mama czuje klimat:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim:D Mam to szczęście, że moja Mama jest podobnie jak ja "kolekcjonerką ubrań" i nosi rozmiar niewiele większy od mojego więc mogę podbierać od niej niektóre rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochałam zawsze alladyny!!
    aż mi się przypomniało o nich:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...