wtorek, 24 lipca 2012

Popołudnie na Wzgórzu Polskim

Kwieciste luźne spodnie! To było moje ubraniowe marzenie od bardzo dawna. Spodnie praktyczne na nieokreśloną pogodę, wygodne i kolorowe, a więc pasujące na wiele okazji. Byłam gotowa zapłacić za nie wiele, dlatego przetrząsnęłam galerie handlowe, niestety poszukiwania te były bezowocne. W końcu jednak los się do mnie uśmiechnął i kwieciste luźne szwedy wisiały sobie w lumpeksie na wagę. Jedyne co musiałam zrobić to wydać na nie około 8zł i wykazać się inwencją w zebraniu nogawek gumką;)


Fot.S.0

Bluzka - Orsay
Wisiorek - targ staroci
Spodnie - sh
Kardigan - sh
Baletki - Reserved

P.S. Wreszcie jestem nad jeziorem! Niestety dzika głusza nie sprzyja dobremu zasięgowi internetu, więc aby dodać posta potrzeba dużej dawki cierpliwości i pokory;)

Eng.
Loose trousers with flower print! It was my dreamed-cloth for a long time. Pants practical for an unspecified weather, comfortable and colorful and matching on so many occasions. I was ready to pay for it much, so I searched in shopping centers, unfortunately I couldn't find anything good enought. In the end, the fate smiled on me and flowery loose trousers hung in a thrift shop. The only thing I had to do was spending something around 8zł and showing inventiveness in placing a rubber inside band on the angle ;)

Blouse - Orsay; Necklace - Flea Market; Trausers - sh; Cardigan - sh; Flats - Reserved

14 komentarzy:

  1. genialne spodnie, mają bardzo ciekawy print! :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie, całość bardzo na tak :)

    zapraszam, u mnie konkurs, a w nim do wygrania dowolna para butów :)
    http://droppstyle.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-reneepl-giveaway_21.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne portki. ;) Warto przeszukiwać lumpeksy w poszukiwaniu takich cudeniek.
    Z przyjemnością będę obserwowała twój blog, mam nadzieję, że ty mój także.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny nagłówek ! bardzo przypadły mi do gustu spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega wyrąbane w kosmos te spodnie! piżamowate, kwiatowate, no cud miód:) I jeszcze zdjęcia oachachne, zachwycają mnie swą urodą bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnie, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie idealne dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są! Siedzę w tych 35 stopniach w dżinsach i szczerze Ci ich zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie, zazdroszczę.

    Pozdrawiam ~ G.S

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz mam tak szybki internet, że odechciewa się uruchamiać laptopa, ale jak wrócę z wojaży to chętnie odwiedzę Wasze blogi!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne spodnie te buciki i torebeczka super :) UWIELBIAM :> :> :>

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...