sobota, 11 sierpnia 2012

Dama z pieskiem

Ta sukienka nie jest modowym hitem ale i tak dziwie się, że dotrwała do dnia wyprzedaży za złotówkę. Myślę, że dobrze zainwestowałam tę złotówkę, bo sukienkę uprałam od razu i zakładałam już wiele razy na plażowe wieczory. No i to VeroModa;) Według mnie prosta, czarna sukienka może przydać się zawsze i można ją ciekawie odmieniać poprzez różne dodatki. Tutaj postawiłam na oszczędność, a moimi ozdobami są jedynie okulary, smycz teriera i pieskowa broszka zrobiona przez moją koleżankę Olę:)


Mam nadzieję, że już niedługo pojawi się strona internetowa Oli, na której znajdzie się więcej małych materiałowych stworzeń;)
Edit: Strona już jest, tutaj i fejsbuk też, tu;)
Poniżej Olowe prezenty w moim obiektywie;)

Fot.S.

Sukienka - sh (Vero Moda)
Pieskowa broszka - prezent od Oli
Baletki - H&M

Eng. Lady with a dog
This dress is not any trend hit but I was still surprised that it survived in a second-hand shop until the day of sale for 1zł. I think it was well inwested 1zł, because I washed the dress immidiately after buying it and than I wore it for many many times, especially on the evening beach walks. Well, and it's from VeroModa;) Simple black dress is a useful piece of cloth and you can change it by adding different accesories. Here I put on the minimalism, the only accesories are my sunglasses, red dog-lead and the doggy brooch made by my friend Ola:)

Dress - sh; Doggy  brooch - present from my friend Ola; Flats - H&M

12 komentarzy:

  1. czerń kocham od zawsze , a w Twoim wydaniu prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, zdjęcia są urzekające. a pluszowa zwierzaki to chyba najsłodsza broszka jaką widziałam ostatnim czasem.

    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia!
    i fajny piesio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia! I zgadzam się co do uniwersalności czarnych sukienek :) Nawet latem, chociaż latem od zawsze słyszę znienawidzone: "Nie gorąco ci w czarnym?" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimat zdjęć jest niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, prawie zawsze mam na wakacjach przy sobie czarną sukienkę, zawsze do wszystkiego pasuje!!!
    Śliczny psiak i jeden i drugi, no i zdjęcia miodzio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. very pretty dress and nice photos :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mi się marzył właśnie taki krajobraz do zdjęć, do przemyśleń i łapania zen:) Szczególnie ukochuję sobie drewniany pomost, tak malowniczo położony wśród krzaczorów. Fantastyczne fotografie, fantastyczny psiak (nie tylko ten na broszce) i fantastyczna Ty:3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...