piątek, 31 sierpnia 2012

Summer jumpsuit

Niewtajemniczeni czasami myślą, że to piżama.. za to ja wiem, że to superfajny kombinezon na lato z Atmosphere z prześwietnym koronkowym wykończeniem przy dekolcie. To mi wystarczy, szkoda tylko, że lato już się kończy;)

Fot.Wojtek

Kombinezon - sh
Wisiorek - Takko
Baletki - od Mamy


Eng.
Those who are not initiated sometimes think it's pajamas.. but I know it's super-chic summer jumpsuit  from Atmosphere with superb lace panel at the neckline. That's good enough for me;)

Jumpsuit - sh; Necklace - Takko; Flats - from my Mum

21 komentarzy:

  1. świetna stylizacja kombinezon jest super :)
    obserwuje i serdecznie zapraszam do mnie :
    http://canndrra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy kombinezon! Na pewno świetnie nadawałby się do spania, ale lepiej nosić go nosić i nosić, najlepiej codziennie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon to dla mnie synonim lata :D Piękne miejsce na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon to dla mnie synonim lata :D Piękne miejsce na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne zdjęcia, brawo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie parskam donosnie slodycza na widok Twojego bloga.jestem zmuszona poslodzic po raz drugi! i na dodatek aphex twin,skadze Ty sie wzielas w tej blogosferze dobra wrozko??! kucykowe pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że muzyka którą tutaj pokazuję Ci się podoba:)) Ja mam sezonowe podejście do muzyki, latem zawsze zachwycam się płytą Aphex Twin "elected ambient works":P

      Usuń
  7. Jestem po prostu zakochana w zdjęciu nr 1<3 Cudownaś:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze!! Kiedy powrócę do rzeczywistości innej niż robienie prezentacji "na już" postaram się coś więcej tu napisać i odwiedzić Wasze blogi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne jest ostatnie zdjęcie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny klimacik na zdjęciach:) A.

    OdpowiedzUsuń
  11. a mnie sie bardzo milo oglada TAKIE blogi.szkoda,ze tak rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...