środa, 19 września 2012

Pożegnanie lata

Biele i bardzo jasne beże to kolory, które moja prababcia nosiła zawsze na początku jesieni. Ładnie podkreślają delikatną opaleniznę. Podtrzymuję tę tradycję i tym postem żegnam lato. Jest to rozstanie bez żalu i bez histerii, bo cieszę się na nadchodzącą jesień i zimę. Tak jak większość ludzi wypatruje pierwszych oznak wiosny, tak ja czekam niecierpliwie na pożółkłe liście i mgliste poranki;)


Fot.W., Mil

Bluzka - sh
Naszyjnik - Promod
Baletki - od Mamy

A w najbliższym czasie.. jadę do Berlina! Dzięki blogowej relacji Pani Mruk wiem, które sklepy odwiedzić;) Pogodę sprawdzałam z dreszczykiem emocji, ale słońce i piętnaście stopni to akurat takie warunki jakie chciałam, żeby móc założyć nowy płaszczyk:D


Eng. Farewell to summer
Whites and bright beiges are the colors that my great-grandmother had worn at every beginning of autumn. They highlight nicely delicate after-summer tan. I uphold this tradition and this is my farewell to summer post. I  say goodbye to summer without regret and without hysteria. I look forward to the autumn and winter, I can't wait yellow leaves and foggy mornings!

And in the nearest future .. I'm going to Berlin! With blog report by   Pani Mruk I know which shops to visit;) I checked the weather and it will be perfect for my new trench:D

Blouse - sh; Necklace - Promod; Flats - from my Mum

19 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w tej bluzce :) jest taka kobieca i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pożegnanie lata, wyglądasz jak eteryczna nimfa wodna ;) pure <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak jakaś nifa! genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Twoje stylizacje i zdjęcia, zawsze od nich wieje taaaki wspaniały romantyzm!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia. Przecudowny klimat. Sukienka jest przepiękna. Fajny blog, obserwuję :)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie jak zwykle. Naprawdę magicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. To najpiękniejsza bluzka jaką widziałam od lat!!!!!!Jeżeli można się zakochać w kawałku materiału, to ja się zakochałam:)...i to drzewo masz cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie, naprawdę zachwycająco wyglądasz ;) bardzo mi się podobają zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie wbiło mnie w fotel i dech zaparło - przepiękne:) Uwielbiam takie romantyczne obrazy (choć sama z romantyzmem mam niewiele wspólnego:P), jak kadr z filmu:) O sukience nie wspomnę bo doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, że sercem mym zawładnęła:)Odpoczywaj, regeneruj się, zwiedzaj i wracaj do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim:))
    Właśnie kombinuję jak tą bluzkę nosić na co dzień.. chyba potrzebuję kawowych lub miętowych rurek;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna sukienka i śliczne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomita sesja! Czuję, że częściej będę tu zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję:)) A miętowych rurek w "idealnym" odcieniu jeszcze nie udało mi się znaleźć:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozmarzyłam się... Tego lata planowałam sesję nad/w wodzie w sukience nieco mniej romantycznej ale o identycznym kolorze. Niestety, jakoś brakło nastroju, a przede wszystkim takich włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Śmiesznie, bo ja na te moje włosy ciągle narzekam, że łamliwe, rozdwajające się i rosnąć nie chcą:p

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...