poniedziałek, 10 września 2012

Still summer

Ostatnie czasy nie są dla mnie sprzyjające jeśli idzie o blogowanie i w ogóle o czas wolny. Wczoraj pierwszy raz od miesiąca byłam w lumpeksie i pierwszy raz od więcej niż miesiąca mogłam chwycić za pędzel i akwarele. Niestety taka swoboda w spędzaniu czasu długo nie potrwa, zbliżają się do mnie kolejne zawodowe wyzwania!
Póki co zostawiam Was ze zdjęciami w mojej wymarzonej długiej, bawełnianej sukni w drobne kwiecie. Była ona niedostępnym obiektem westchnień, zamkniętym w szafie mojej siostry. Stała się nawet bohaterką akwarelowego malunku. Pewnego dnia moja siostra oznajmiła mi, że ta sukienka jest na nią za duża i że mogę ją sobie wziąć. Radość zapanowała ogromna, zwłaszcza że bawełna staje się powoli towarem deficytowym w sklepach (na rzecz wstrętnego poliestru).

A to wspomniany obrazek:


Sukienka - H&M
Sweterek - sh
Sandały - Jacqueline RIU
Wisiorek - Promod
Torba - Bershka

Eng.
Recent times are not good for me when it comes to blogging and all the free time. Yesterday was the the first time since month when I was in a second-hand shop and the first time since more than a month when I was able to grab a brush and my watercolors, but such freedom in spending time won't last long for me, unfortunately next professional challenges are comming!
For now I leave you with pictures of my dreamed long cotton dress patterned with tiny flowers. It was my unfulfilled love, locked in the closet of my sister. It became even a hero of my watercolor painting. But one day my sister told me that the dress is too big for her, and that I can get it myself. The joy was really huge, especially when cotton is slowly becoming rare material in stores (giving way to for wretched polyester).

Dress - H&M; Cardigan - sh; Sandals - Jacqueline RIU; Necklace - Promod; Bag - Bershka

10 komentarzy:

  1. Ojacieee ale ja zazdroszczę możliwości biegania w takich długaśnych pięknych kiecach:D Ja z moim zawieszeniem to nie chu nie da rady:D Przepięknie i tak czarodziejsko na skaczącym zdjęciu zamotała Ci się wokół nóg:D ach i ach:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś czarodziejką, znajdź więcej czasu na malowanie!!!Koniecznie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie!
    Zaraz wrzucam Cię na WroFashion! ":D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja, taka delikatna, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny obrazek;)
    świetne pierwsze foto jak skaczesz:) mistrzostwo! :) J.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna maxi, jej kolor bardzo ładnie gra z Twoimi ciemnymi włosami. Mam niemalże identyczną, tylko granatową;) Śliczne sandałki. :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, na pączkującego dopiero bloga, pyzoletka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...