poniedziałek, 22 października 2012

Back :)

Kiedy już doszło do tego, że w ostatni weekend robiłam sobie zdjęcia "fajnego zestawu" używając opcji samowyzwalacza i nie przejmując się tym, że jest to zdecydowanie mój dzień "zmęczonej twarzy", to znaczy, że czas powrócić na bloga;)
Przerwa była mi potrzebna, miałam wiele rzeczy do zrobienia i do ogarnięcia, ale moja blogowa cisza była też spowodowana frustracją na jakość ubrań w sklepach. Nowy sezon, nowe modele ciuchów w sklepach, ale mnie to nie ekscytuje... bo jak tu się cieszyć, kiedy połowa sklepowych propozycji jest z poliestru lub z innych sztucznych tkanin albo jest beznadziejnej jakości, no a ceny takie jak dawniej. Pewnie są jeszcze w sklepach dobre ubrania, ale kiedy kolejny sweter po czterech miesiącach zaczyna niepokojąco przypominać ścierkę to mi się odechciewa próbować. Całe szczęście są lumpeksy, a w nich można jeszcze znaleźć jedwabne tuniki, solidne swetry i ciekawe bawełniane sukienki takie jak ta;) 


Tego dnia przyszła paczka z długo przeze mnie oczekiwanym albumem Chrisa Niedenthala. Nie mogłam się powstrzymać przed uwiecznieniem go na zdjęciu;)

Fot.Me 

Sukienka - sh (Atmosphere)
Naszyjnik - Promod
Baletki - Aldo

Eng.
I'm back:)

Dress - sh; Necklace - Promod; Flats - Aldo

16 komentarzy:

  1. Hej, mam identyczną sukienkę i uwielbiam ją. I stylizacja jest z nią na blogu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka ma świetny krój i jest bardzo uniwersalna. :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd masz taki nagłówek? Jest boski!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest śliczna :) ja dziś właśnie przeszłam się po kilku sklepach i nic nie kupiłam, bo dosłownie same szmaty i to za wygórowane ceny...

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piekne zdjęcia!!
    Gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna i nawet samowyzwalacz tego nie popsuje! :)
    Dużo słońca życzę w ten ponury czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dobrze, że wróciłaś, bo łyso było:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót;], i to w jakim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, uniwersalne kolory i taki dziewczęcy fason, bardzo mi się podoba ;-) Właśnie drożyzna straszna, ja właśnie bym chciała mega gruby szalik na zimę a wszystko taki cienkie, a cena dochodzi odo prawie 100 zł... Szkoda, ze nie umiem robić na drutach i nie mam cierpliwości, zazdroszczę, że umiesz tak wyłowić w lumpeksach takie perełki, ja jakoś nie mam szczęścia, czasu i cierpliwości... Miło że wróciłaś ;) ;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim:) Miło jest tak wracać;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z samowyzwalaczem też można się zaprzyjaźnić ;) ja robię głównie samowyzwalaczem
    Urocza sukienka i chyba załapała się na ostatnie ciepłe dni. Ja ostatnio w sh znalazłam śliczną, powiewną, z cienkiej bawełny, włożyłam dzis rano, popatrzyłam na termometr za oknem iiii... ściągnęłam z powrotem :P Można zaklinać rzeczywistość, ale do pewnego stopnia. Musi poczekać na cieplejsze dni.
    Co do sklepów już dawno nie mam złudzeń. Czasem (rzadko) zdarza mi się coś kupić przed przeceną, ze świadomością, ze przepłacam co najmniej kilkakrotnie, ale 90% moich ciuchów jest w sh. Czasem natomiast chodzę po sklepach, patrzę, co się z czym nosi i jak, filtruję to przez własny gust i upodobania, a potem szukam w sh czegoś zbliżonego - zwykle nie ma z tym problemu, bo jest sporo rzeczy, które w nieznacznie zmienionych konfiguracjach powracają każdego sezonu. W modzie wszystko już było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze usłyszeć, że ktoś inny też tak ma z podejściem do ubrań w sklepach:D A z tymi lumpeksami to mi się już parę razy udało nawet wyprzedzić trendy. Chociażby ostatnio. W wakacje kupiłam ołówkową złotą cekinową spódnicę, a w październikowym albo listopadowym Hot były takie jako najnowszy szał:D

      Usuń
  12. Za ten powrót tobym Cię teraz normlanie wyściskała, wycałowała i wymymłała:D Tęskniłam i prosze mnie się więcej razy tak nie wygłupiać:*

    Zdjęcia cudne:) ciepłe, jesienne i w pewnym stopniu nostalgiczne:) Uwielbiam nieskończenie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...