środa, 31 października 2012

Listopadowa pocztówka

Wszystkich Świętych i Zaduszki to dla mnie kulminacyjny punkt jesieni, do tego czasu maluję jesienne obrazki, słucham fajnych, ponurych piosenek, czytam jesienne rozdziały z ulubionych książek i jak najczęściej się da jeżdżę na krajoznawcze wycieczki. Co roku mam też ambitny plan urządzenia sesji zdjęciowej inspirowanej tradycją obchodzenia Dziadów. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się wreszcie ten plan zrealizować:) Póki co zamieszczam "pocztówkę" z pięknej, zapuszczonej kapliczki w Kotlinie Kłodzkiej:)



Watercolour painting: Me


Eng.
All Saints 'Day and All Souls' Day are for me the culmination of autumn, in which I paint autumn pictures, listen to the nice and gloomy songs, read chapters about autumn from my favorite books and go on a hiking trips threw the mountains. Every year I also have ambitious plan to make photo shoot inspired by slavic tradition of Dziady. I hope this year I can finally realize this plan and you will see some photos here:) Until then I put here my "postcard" with neglected beautiful shrine from Kłodzka Valley.



9 komentarzy:

  1. ja czekam na mikolaja ;)
    no i 30 listopada na moje imieniny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, takie oczekiwanie jest zrozumiałe:D U mnie zaczęło się już wypatrywanie śniegu, śledzenie prognoz pogody, obserwowanie chmur itp:P

      Usuń
  2. Niezwykłe są Twoje akwarelki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam. Uwielbiam do grobowej deski<3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...