środa, 10 października 2012

Przerwa

Ponoć w każdym związku, pracy i aktywnościach, w które jesteśmy zaangażowani zdarzają się kryzysy. Mój blogowy kryzys właśnie przyszedł. Wprawdzie miałam już przerwę w postach, kiedy pisałam pracę magisterską, ale wynikała ona tylko i wyłącznie z braku czasu i energii. Teraz do braku czasu i braku energii doszły inne czynniki i przemyślenia. Chyba nie zamknę tego mojego ubraniowego pamiętnika, ale chwilowo zabieram zabawki i robię sobie przerwę. 

Rysunkowy kryzys chwilowo mi nie grozi, więc jeśli ktoś lubi te moje obrazki oglądać to zapraszam na tumblr, będę co jakiś czas jakieś nowe się pojawiać. 

Eng.
I will write something later..

7 komentarzy:

  1. Odpoczywaj i wracaj szybko, wszak jesień piękna jest, uwielbiam te kolorowe listki :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.youtube.com/watch?v=584ZE2OQsOw

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim za wsparcie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...