sobota, 6 października 2012

Szara sukienka

Szarą sukienkę wynalazła moja ciocia w czasie wspólnego lumpeksowego polowania. Od razu dostrzegłam, że musi być z półek wyższych niż sieciówkowe sklepy. W końcu jaki sklep proponowałby tak dziwnie pozszywaną sukienkę z rozcięciami do pasa? Mój instynkt mnie nie zawiódł i kiedy przewertowałam w domu internet okazało się, że sukienki od Day Birger&Mikkelsen'a w oryginalne kosztują pomiędzy od ok 80 do 600 euro. Nie znalazłam "mojej" sukienki w internetowym sklepie ani na e-bay'u ale fajna była sama świadomość, że pewnie duuużo kosztowała (ja dałam aż 15zł w lumpeksie na wagę). W tak wykwintnej kreacji mogłam pójść na wesele znajomych;) Jedynym wyzwaniem okazało się znalezienie stanika z szarą koronką na boku, całe szczęście na kilka godzin przed samym weselem udało się!


Fot.S.

Sukienka - sh (DayBirger&Mikkelsen)
Torebka - Troll (ma chyba z 6 lat!)
Buty - Ryłko (mają też z 6 lat)


Eng. Grey dress

My aunt found this dress while we were hunting in a second-hand. I thought that this dress had to be from higher shelfes than ordinary shops and I was right. Dresses from Day Birger&Mikkelsen are quite expencive! This was my choice for my friends wedding. The only problem was to find a bra with grey lace on its side, but just few hours before the wedding I managed to find it!

Dress - sh (DayBirger&Mikkelsen); Bag - Troll (It's something about six years old!); Heels - Ryłko (They're six years old too)



8 komentarzy:

  1. Sukienka jest cudowna, takie łupy z sh to dopiero cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami można wyszperać perełki:) Sukienka jest zjawiskowa, nie znam tej marki, ale lubię takie rzeczy, które igrają z klasyką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli jakimś cudem, kiedykolwiek znudzi Ci się ta sukienka to zaklepuję ja 'rencami' i nogami:D Zazdrość i fantastycznie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująca sukienka, ale ja bym się na taką nie odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...