sobota, 8 grudnia 2012

Sześć milimetrów przeszyło jego skroń

Po fali nowego Bonda* postanowiłam opublikować zdjęcia, w których zamieniam się w bondową dziewczynę. Całą sesję wymyślił kolega Malanow trzy lata temu, moją inwencją był tylko strój. Nie byłoby jednak pomysłu w głowie kolegi Malanowa gdyby nie mój biały pasat, najlepsze (i najbardziej niespodziewanie psujące się) auto wszechświata. Faktu, że został sprzedany nie może przeboleć do dziś nikt, kto to auto poznał i kto jeździł nim ze mną na wszelakie wycieczki. Niestety moje sumienie nie pozwala mi kupić sobie drugiego takiego pasata. Na reperowaniu aut nie znam się ani trochę, a tata dość ma roboty z całą resztą psującej się samochodowej rodzinnej floty. A szkoda, bo do ślubu byłoby idealne!:D


Fot. Malanow

Sukienka - Orsay
Tybetańska bransoletka - Allegro
Szpilki - Ryłko


Eng. Six millimeters pierced his temple
After the wave of new James Bond* I decided to post pictures in which I'm turning into into a James Bond Girl. The session came up with my colleague Malanow three years ago, my invention was only my stylization. Howerver the idea of this session wouldn't come to Malanow's head if  I didn't have my white volkswagen pasat, the best (and most unexpectedly breaking down) car in whole universe:D

Dress - Orsay; Bracelet - Allegro; Heels - Ryłko


*Nowy Bond, gdzie zamiast macho/uwodziciela pojawia się Daniel Craig, nie jest już dla mnie Bondem, ale nawiązać do słynnej serii zawsze można;) / The new Bond, where instead of macho/seducer Daniel Craig appears, is no longer for me to Bond, but to referring to the famous series is a good idea after all;)

15 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie to najlepsza fotografia z całej sesji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym. Ale sesja calutka jest super! Skąd wytrzasnęliście pistloet air-soft i krótkofalówkę???

      Usuń
    2. Zapytam się kolegi M. bo to oczywiście jego rekwizyty były. Jak się dowiem to tutaj umieszczę informacje;)

      Usuń
  2. Swietna sesja, wygladasz doslownie jak pani Bond! Idealnie wcielilas się w ta role :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, jak się ma starszy samochód, trzeba albo sie znać i dłubać, albo przygotować się na częste wizyty u mechanika :)
    Fajny pomysł na sesję. To walther? ;) nie widzę dokładnie.
    Skyfall obejrzałam niedawno i muszę powiedzieć, że mi się podobał. Craig do Bonda mi faktycznie z wygladu nie pasuje, ale gra nieźle. Film całkiem OK, mimo paru przegięć fabularnych (w Bondach to w sumie normalka); finalna konfrontacja była świetna. Przyjemne odświeżenie wizerunku. I chyba pierwszy raz nie było w sumie dziewczyny Bonda, wątek z ową damą był w sumie bardzo poboczny i sztuczny, w sumie cała jej rola polegała na znalezieniu sie w opresji ;) Mam wrażenie, że rolę "dziewczyny" Bonda przejęła M. ;) trochę przewrotne ;)
    Gdybym ja miała sie wcielić w jakąś kobiecą postać z Bonda, to pewnie byłaby to panna Moneypenny ;P


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zauważylam, że trzy razy pod rząd użyłam "w sumie" i to w jednym zdaniu. Muszę się zacząć kontrolować.

      Usuń
    2. Bond to Bond i musi być spektakularnie:P Muszę w końcu się przełamać i obejrzeć w całości te Bondy z Craigiem, bo pewnie są niezłe jako filmy;)
      Moneypenny jest fajna:D Ale moją ulubioną postacią kobiecą jest rafineryjna księżniczka, którą gra Sophie Marceau. Widziałam ten film już wiele razy i zawsze po obejrzeniu go miałam ochotę ściąć sobie grzywkę natychmiast (ze dwa razy to uskuteczniłam z wątpliwym skutkiem;)

      Usuń
  4. ciekawy pomysł na oryginalną sesję blogową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bond z Craigiem miażdży system a Craig to ciacho największe (oprócz Connery'ego) z Bondów i nikt mi nie wmówi, że jest inaczej:D Oczywiście jak patrzę na Ciebie to spokojnie mogłabyś cały zastęp agentów specjalnych zastąpić:D Seks i szał<3

    A Pasat rządzi:D w końcu zobaczyłam legendę na własne oczy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje odczucia są odwrotne hyhyyy;) Ale kłócić się nie będę, bo każdy ma swoje kanony urodowe (i dobrze!) więc nad takimi rzeczami nie da się dyskutować;)

      Usuń
  6. Dziękuję wszystkim za te miłe słowa i przekazuję je na ręce mojego kolegi Malanowa, bo to on wszystko wymyślił i zaaranżował:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...