środa, 2 stycznia 2013

December 31

Moja tegoroczna kreacja sylwestrowa ma trochę ponad dwadzieścia lat. Przed dramatem pod hasłem "w co ja się ubiorę na sylwestra?!" uratował mnie strych i dobry gust mojej Mamy, która kupiła ten komplecik pod koniec lat 80tych;) Po trzech dniach szalonych imprez, ciepłych skarpet, niemalowania się i chodzenia po pagórkach sukienka to było to co było mi potrzebne! 


Fot.S.

Sukienka - vintage ze strychu
Cekinowa opaska - sh
Wisiorek - prezent gwiazdkowy dla Mamy;)
Baletki - Aldo

Eng.
My New Year's Eve outfit is a little more than twenty years old. This time I avoided the drama entitled "what to wear on New Year's Eve?!". What saved me from that was large attic and cool style of my mother, who bought this dress at the end of the 80s;) After three days of crazy parties, warm sweaters, no make-up and haveing walks threw the hills, nice dress was exacly what I needed!

Dress - vintage; Headband - sh; Necklace - Chrismas gift for my Mum; Flats - Aldo

13 komentarzy:

  1. Aż trudno uwierzyć, że ta sukienka ma kilkadziesiąt lat!
    Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Dużo mam takich ubrań w domu, jeśli moja Mama nie nosiła czegoś nałogowo dzień w dzień to te ubrania wyglądają dziś jak prawie nowe. Dobrej jakości materiałów i nici kiedyś używano;)

      Usuń
  2. wyglądasz świetnie :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka skarb i mama skarb:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu, stylizacja na lata '20ste nie mogła ujść mojej uwadze. Bardzo fajnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Opaska nadaje świetny charakter stylizacji, super! :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz super ;) Ty jak coś wyszukasz to aż mam gwiazdki w oczach *-* I te złote dodatki... Miodzio! Chyba się wybiorę zobaczyć czy po remoncie strychu coś zostało...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach... fantastyczna kreacja!!! Sukienka jest cudowna, może "robić" i klimat lat 20-tych i 60-tych,ale w życiu bym nie powiedziała, że pochodzi z 80-tych - chyba mam niepełne wyobrażenie o modzie tamtych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna jest!:D Kurcza moja mam zawsze wszystko wyrzuca, więc nawet nie miałabym gdzie szukać takich skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna sukienka, aż trudno uwierzyć, że ma tyle lat :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zestaw, bardzo lubię takie połączenia. Podoba mi się klimat Twojego bloga i będę wpadać częściej. Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesu umieram, jakie to piękne! jaki to skarb!:D cud nad cudnościami:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim:) Moja Mama cieszy się, że jej sukienka (a w zasadzie komplet: spódniczka i bluzeczka) okazała się tak ponadczasowa:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...