sobota, 26 stycznia 2013

Wyprawa do zaśnieżonego lasu

Tak jak obiecałam w mojej turystycznej epopei, tegorocznymi, zimowymi wyprawami postanowiłam cieszyć się w bardziej stylowym wydaniu. Oczywiście nie jest to strój jaki z dumą obnosiłabym po ulicach Wrocławia, jednak wycieczki rządzą się swoimi prawami. Musi być wygodnie, ciepło i nieprzemakalnie, wszak rzucanie się na śnieg to sprawa obowiązkowa. Nowości, które mam na sobie to bardzo długo wyszukiwane ciemne i proste buty górskie i jeszcze dłużej wyszukiwana długa kurtka ze ściągaczem w pasie. Miejscem w którym znalazłam te wyśnione turystyczne ubranka (a gdzie przenigdy nie spodziewałabym się takich znaleźć) był TK Maxx. Od tego momentu spoglądam na ten sklep z nieco większą przychylnością i odwiedzam go zdecydowanie częściej;)


Fot.S.

Czapka - H&M
Komin - Vero Moda
Kurtka - TK Maxx (Protest)
Buty - TK Maxx (Dachstein)
Spodnie snowboardowe - kupione daaawno temu
Torebka - sh


Eng. A trip to the snowy forest
As I promised in my touristic post, this year I decided to enjoy the winter walks in more stylish version. Of course, this is not an outfit which I would proudly wear on walk threw the high streets of my town, but trips are governed by its own rules. The outfit must be comfortable, warm and unpermeable, after all, throwing myself into snow is a obligatory point of every winter trip. The "new-in's" that I'm wearing on this photos were eagerly awaited for long, long time.  Simple dark mountain boots and long jacket with drawstring in waist, were found in a place where I would ever had expected to find such things - the TK Maxx. From that time I visit this shop a little more often than I used to;)

Hat - H&M; Snood - VeroModa; Jacket - TK Maxx (Protest); Boots - TK Maxx (Dachstein); Snowboard trousers - bought long time ago; Bag - sh

10 komentarzy:

  1. Jesteś szalona! :D Obserwuje i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! ale wycieczka!:))
    Cudownie wyglądasz, ja jakoś od tygodnia nie cierpię zimy, boli mnie gardło, głowa, uciekam tylko do ciepłego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i fajnie, ja swoją zimowa parkę z takimż ściągaczem kupiłam w hmie przecenioną na 60 zł i nosiłam ją z przyjemnością, dopóki nie trafiłam na kurtkę zimowa idealną w lumpku za 12 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka za 12zł, szaleństwo! 60zł za fajną parkę to też niedużo. Kurtkowa szczęściara z Ciebie;)

      Usuń
  4. Wesolutka istoto, zima jest u Ciebie inna niż za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką wesołą zimę, to ja lubię! :)
    Tk Maxx czasem potrafi zaskoczyć pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Nie ma to jak zabawa z psem na śniegu:)

    Z racji mojego wieku (boję się, że jak się rzucę na śnieg, to złamię sobie moje wiekowe kończyny itp.;), raczej rzucam śniegiem - w moich synków kochanych:)

    Świetna kurtka!
    Buty górskie, to dobra inwestycja - swoje mam 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tam jeszcze oprócz pięknot ubraniowych widzę cudowne psiaka!:D JA chcę Go poznać!:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...