czwartek, 28 lutego 2013

Happy Sailor

Zdjęcia na balkonie wydają mi się szafiarską klasyką, która niestety mnie omijała z oczywistego powodu braku balkonu w domu rodzinnym. Moje pierwsze balkonowe foty zrobiła Mery i boję się, że teraz już żadnemu zaprzyjaźnionemu balkonowi nie odpuszczę;) W zeszłym roku pierwszy marynarz pojawił się u mnie na wiosnę, w tym roku dostosowałam styl do przedwiośnia.. a w zasadzie styl sam się dostosował, po szczęśliwym upolowaniu idealnej bluzeczki z drobne paseczki (oczywiście przez Mamę, ale miałam okazję ten wybór zaaprobować na miejscu;), która idealnie zgrała się z luźną swetronarzutką.






Fot. Mery

Bluzka - sh
Swetronarzutka - sh
Wisiorek - Takko
Dżinsy - C&A
Kozaki - Bata

Paznokcie wcale nie są pomalowane na brązowo, to pomarańczowy jakoś niefortunnie wybladł na zdjęciach;)

Eng.
Finally I have my first photos on the balcony (not mine;)! Last year, the first sailor came to me in the spring, this year I adapted the style to very early spring .. in fact the style adapted itself after buying perfect blouse with white and navy small strips, who played the ideal pair with of a loose sweater.

Blouse - sh; Sweater - sh; Necklace - Takko; Jeans - C&A; Boots - Bata
Maybe it's not so visible on the picture, but my nailpolish was orange, not brown;)




12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny , codzienny zestaw ! :) Rzeczwiscie zdjecia na balkonie wychodza mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś balkon, ale brzydki. Teraz mam trochę ładniejszy, który sama sobie wykafelkowałam, ale jakoś nie przyszło mi do głowy żeby robić sobie na nim zdjęcia:).Mam dość specyficzny widok na ledwo stojący garaż z gigantycznym pociskiem na dachu, nie wiem czy groźnym, i widok na budę dla psa z psem, który siedzi przy niej już sporo lat...Nie specjalnie lubię na niego wychodzić...ale widok z boku na gigantyczny świerk i starą śliwkę jest całkiem sympatyczny:)
    Zestawik jest idealny ,biało-granatowe lub czarno-białe paski łączone z karmelowymi dodatkami zawsze się obronią:)...a buty są super!!!!!!

    Szkoda że nie mieszkamy bliżej, pożyczyłabym Ci stosy gazet i wycinków z inspiracjami wnętrzarskimi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... też takie wycinki zbieram do specjalnego segregatora. Może kiedyś nam się uda wymienić te inspiracje:)

      Usuń
  3. Happy Sailor, Happy Sailor, Happy Lila:D marynarsko przywołuje wiosnę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie paski przez cały rok.
    Klimatyczny balkon:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny zestaw!
    zapraszam na konkurs, możesz wygrać biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam swetro-narzutkę! I wisior! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisiorek i apaszka idealnie pasują do tego outfit'u! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. To mój faworyt do "niebieskich zestawów" już od trzech lat, jestem pod tym względem strasznie przewidywalna;)

      Usuń
  9. Dziękuję wszystkim za miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw na co dzień. Świetny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...