niedziela, 17 lutego 2013

Piękne prezenty

Leniwa niedziela z leniwą siestą w radiowej Trójce to idealne tło dla takiego posta. Zbierałam się z nim baaaardzo długo, niektóre zdjęcia są jeszcze z lata, ale jakoś nie było czasu ani okazji aż do tego zimowego, ponurego popołudnia. Pierwsze zdjęcia pokazują prezenty od wspaniałej Marty

A tutaj już moja adaptacja skrzyneczki. Wszelki kolczykowy drobiazg ma w niej swój dom i wreszcie moja biżuteria jest wolna od strachu przed upadkiem między ścianę a biurko (co wcześniej zdarzało się często).

Ramki i motylowy naszyjnik dostałam od Panny Lemoniady. Ramki czekają na moje akwarelowe, wiosenne krajobrazy, a motylowy naszyjnik chwilowo przeczekuje zimne dni, kiedy zostałby zakryty szalem, aby znowu pojawić się jako ozdoba moich strojów;) Na drugim zdjęciu pojawia się moja ulubiona filiżanka z obwódką w kolorze maryjnego błękitu. Kupiłam ją na targu staroci za śmiesznie niską cenę.

Fot. Lila

8 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...