czwartek, 28 marca 2013

Midnight Plum

Co tu powiedzieć, granatowo jest i trochę mrocznie. Sukienkę upolował nie kto inny jak moja Mama. Dołączyła do wielu rzeczy wspólnych w naszych szafach, ale póki co ja przeżywam fascynację nią;) Przeżywam też fascynację (chyba już o charakterze "stałego związku") brązowymi kozakami z Loft37. Zdecydowanie mogę je uznać za świetny zakup. Przez swoją prostotę i "radosny" kolor wkomponowują się w większość moich strojów. Mam więc nadzieję, że przetrwają lata! Trochę dziś nie mam weny na pisanie, zimno strasznie w pokoju, ręce marzną przy klawiaturze. Dodam tylko, że tytuł posta to poetycka nazwa opisująca kolor mojej dzisiejszej kredki do oczu. Znajomi i przyjaciele widząc mnie w tym wydaniu przecierali oczy ze zdumienia, bo ponoć był to mocny jak na mnie makijaż;]


Fot. Agata

Sukienka - Jacqueline Riu
Szal - sh
Medalion - dzieło Agaty
Buty - Loft37


Eng.
Navy and a bit of black. Dress was hunted by none other than my Mum. It joined many things that are common in our wardrobes, but so far that's me who is going through a fascination with it;) I also experience a fascination (unless already on a "permanent relationship") brown boots. I can definitely say that it was a great buy. Through their simplicity and "happy" color they match with most of my outfits. I hope that will last years! Today I have lack of inspiration for writing, it's cold in my room and my hands are freezing at the keyboard. I will only add that the title of the post is a poetic name that describes the color of my today's eyeliner;)

Dress -  Jacqueline Riu; Shawl - sh; Necklace - made by Agata; Boots - Loft37


14 komentarzy:

  1. ale ladnie ci w fiolecie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w granacie i mocniejszym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować cieniami taki zrobić, bo minusem kredki było to, że miałam ją nie tylko na oku ale i na całej twarzy, a nie była to tania kredka;]

      Usuń
  3. Nawet nie zauważyłam robiąc zdjęcie, że miałaś wtedy medalion ode mnie;p To z zimna;) ja właśnie szukam wzoru na kolejny dla Ciebie tylko muszę Cie jeszcze dopytać o kolorystykę zestawów żądnych medalionu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz rewelacyjnie ! Zawsze marzylam o zdjeciach w takim miejscu, maja wietny klimat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu jeszcze wiele jest takich;)

      Usuń
  5. Cudna ta sukienka!:D cała w niej jesteś jak ta poetycka midnight plum<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna sukienka i pasuje do Ciebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś skończę tu oglądanie. Sukienka jest taka piękna! Całkiem niedawno zaczęłam uwielbiać śliwkę. I butki masz fajne, takie proste jak lubię i takie właśnie najtrudniej znaleźć w sklepach, wszystko ostatnio jakieś "odżecione" i wymyślne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi, że dawno jej nie ubierałam. Teraz był czas Mamy na tą sukienkę, ale muszę spowrotem ją przechwycić;) Co do butów to ja się też sporo nadenerwowałam. Szukałam takich jak te parę lat i miałam takie samo wrażenie, że wszystko co można dostać w sklepach jest jakoś udziwnione albo po prostu nie takie. Dopiero w zeszłym roku postanowiłam zaszaleć i kupić sobie te lofty. Szkoda, że loftowego sklepu nie ma w moim mieście, bo to by znacznie ułatwiło zakupy, tak trzeba z ich wysłanniczką na Wrocław się umawiać, a wiadomo, że ona nie przyniesie dziesięciu modeli ze sobą.

      Usuń
  9. Wyglądasz bardzo seksownie,kobieco, sukienka, kozaki super.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...