środa, 3 kwietnia 2013

Wiosny przedblogowe

Wiosny nie ma i nie ma. Żeby całkiem nie zwariować przeglądam zdjęcia z lat minionych, kiedy w marcu szło się na słoneczne piwo nad Odrę. Zdjęcia są z czasów kiedy to nieśmiało podglądałam pierwsze szafiarskie blogi (moim ulubionym był The Cherry Blossom Girl, Szafa Sztywniary i blog Pangenialnej) i marzyłam o założeniu takowego, ale jak to w moim przypadku bywa, zbierałam się z tym trochę długo. Całe szczęście chodziłam wtedy trochę naokoło tematu wciągając koleżanki w zabawę pod tytułem udokumentujmy nasze ciuchy, żeby można było potem wnukom pokazać jak się ubierało w czasach naszej młodości;) Jako, że sama lubię zaglądać do archiwów modowych blogów, to postanowiłam pokazać tutaj drogę mojej ubraniowej ewolucji z różnych miesięcy wiosennych. Przenieśmy się zatem kilka wiosen wstecz, aż do roku 2007 kiedy pojawiły się pierwsze blogi a wraz z nimi moja potrzeba uwieczniania swoich ubrań na zdjęciach;) 


Im dalej tym bardziej się rozkręcałam pod względem częstotliwości robienia zdjęć. Czas więc na 2008, który obfitował w różne wycieczki i okazje do wystrojenia się. Patrząc na zdjęcia i daty, kiedy zostały zrobione stwierdzam iż to musiał być znacznie cieplejszy rok niż ten obecny! Może stąd tyle tych zdjęć.

Dopiero kiedy zobaczyłam te zdjęcia zestawione razem, dostrzegłam że u mnie wiosna 2009 była przeważająco "czarno-szara".





Jesienią 2010 założyłam bloga i niektóre zdjęcia z tegoż roku już tutaj pokazywałam. Jak się okazało, kilka wiosennych "zestawów" przetrwało nieopublikowanych:)
Fot. Wiele osób, w tym Grzegorz Bednarz, Agata i S.:)

12 komentarzy:

  1. Lila na drzewie, Lila w trawie, Lila w zieleni, przepiękności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak uroczo, lubię taki misz masz różnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo już w tym siedzisz:)))Fajny przekrój i fajnie się ogląda Twoją roześmianą buzię, czarno-szara, czy nie, zawsze uśmiechnięta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka w kratkę i kurtka militarna - super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. To znów ja. Donosze, ze zostałaś wrobiona. Szczegóły u mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarno-biały zestaw jest świetny!

    Fajnie obejrzeć sobie takie fotki "na luzie"...czasami się zastanawiam czy "przed blogiem" nie wyglądałam lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie "domowi krytycy" doszli do wniosku, że ubierałam się weselej kiedyś i muszę do tego wrócić:P

      Usuń
  7. Genialnie ;-) Aż musze swoje zdjecia z czasów wiosennych pooglądać ;P Te okulary białe super !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Po przejrzeniu zdjęć do tego posta natchnęło mnie, żeby sobie znowu takie kupić (tym niestety odpadła jakaś niezastąpiona śrubka) i w ogóle do białego koloru wrócić:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...