środa, 15 maja 2013

Bohater dnia: męska chusta

To musiała być intuicja! Coś podpowiedziało mi abym poszła przeszukać kosz z męskimi szalami w outletowej VeroModzie. Tam, na dnie kosza, leżała ta chusta. Nie była to pomyłka, to chusta nawet na metce dedykowana płci męskiej. Kiedy założył ją S. wyglądał nieco dziwnie, co innego ja;) Tak oto męska chusta stała się moim faworytem w ostatnim czasie. Co do reszty stroju to jego charakter oddam słowami S.: "wyglądasz jak konduktor";)


"Ahoj przygodo!" czyli szukamy fajnych kieliszków (i dekoracji) na wesele na targu staroci.
Fot.S. i Mama

Chusta - VeroModa
Marynarka - Takko
Bluzka - H&M
Spodnie - Camaieu
Baletki - Vagabond
Kolczyki - pamiątka z Kijowa
Torebeczka - sh


Eng. Hero of the day - male shawl
It must have been my intuition! Something told me to search the basket with male scarves at VeroModa outlet. There, at the bottom of the basket, lay this scarf. It was not a mistake, the shawl is dedicated to male gender even on the label. Of course I bought it and this metro-scarf has become my favorite in recent times. As for the rest of the outfit, I will give its character will with the words S. told: "you look like a conductor";)

Shawl - VeroModa; Blazer - Takko; Blouse - H&M; Jeans - Camaieu; Flats - Vagabond; Earrings - from Kiev; Bag - sh


*zupełnie zapomniałam o tym zespole, a przecież kiedyś stanowił obowiązkowy punkt na mojej wiosennej playliście!

10 komentarzy:

  1. Hm. jakoś nie wyobrażam sobie swojego faceta w tej chustce, dla mnie wzorek wybitnie damski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam jak zobaczyłam na metce, że to jednak męska chusta;)

      Usuń
  2. Genialna chusta aż dziwne że męska, ale dzięki temu jest MEGA ;-) Super na tym zdjęciu z zarzucona na ramiona wyglądasz buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej "konduktorka" - bo przecież mamy psycholożkę, prawniczkę itd.
    Bardzo lubię takie proste zestawy: fajne portki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo modnie i stylowo, po prostu rewelacja!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luboń Ziemniaczanka - to właśnie tam robiłam zdjecia, ale sa tylko częściowo opuszczone, w części hal nadal są użytkowane magazyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Toż to babska chusta jest kłamcy i oszukiści!:D Idealna dla Ciebie do tego:D Na metce powinno być 'for Lila' anie jakieś tam 'for men':D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biiileety do kontroli proszę! :D
    Kolczyki śliczne - doczytałam, że z Kijowa. I pasują do tej męskiej chusty - już widzę mojego męża w takiej, yhy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasuje Ci ta chusta! :) Za to nie widzę w takiej chuście żadnego faceta haha :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...