sobota, 25 maja 2013

Tydzień!

Nie mogę w to uwierzyć, ale za SIEDEM DNI o tej porze nasze wesele będzie się już na dobre rozkręcać! Równo za tydzień będę miała już męża (jak to brzmi!), dekoracje wraz z 160 metrami tkanin będą rozwieszone, pięćset balonów będzie nadmuchanych (zaczęliśmy już dziś), a pierwsze butelki wódki będą już wypite. Ale zanim to nastąpi czeka nas bardzo długi tydzień, fajny i jednocześnie przerażający;)




Fot. Me

Kurtka - Jacqueline Riu
Sukienka - Jacqueline Riu
Torebka - od S. (TK Maxx)
Kozaki - Loft37 (podwinęłam cholewki i wszyscy myśleli, że kupiłam sobie nowe buty;)
Chusta - Reserved


Eng. One week!
It's hard for me to believe, but next saturday at this time of our wedding party will be going on! At this time I will already have a husband, the place will be decorated by us, five hundred balloons will be inflated (we started doing it today), and the first bottles of vodka will be already drunk. But before that we will have a very long week, nice and challenging at the same time;)

Jacket - Jacqueline Riu; Dress -  Jacqueline Riu; Bag - from S. (TK Maxx); Boots - Loft37; Shawl - Reserved 

23 komentarze:

  1. pozytywne zdjęcia i świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja juz za pare miesiecy bede miala rocznice ;)
    pwoiem ci w tajemnicy, ze moje wesele maly wlos by sie nie odbylo- przez formalnosci ;)
    ale na szzescie wszystko poszlo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ,że będziesz za Tydzien Żoną:) Świetnie wyglądasz no i czekam na zdjęcia jak wyglądałaś tego wielkiego ,ważnego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa jak to zleciało! To ja trzymam teraz kciuki żebyście nie dali się w tym tygodniu zwariować i spokojnie mogli bawić w przyszłą sobotę;) będzie dobrze, będzie pięknie, się ślicznota nie martwi;) uwielbiam Twój uśmiech na zdjeciach i Twoje ciuszki:) muah muah

    OdpowiedzUsuń
  5. To gorączka się zaczyna:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim:))

    Zaczyna się lekka panika, bo jeszcze tyle rzeczy do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi cholewkami to jak Kot w butach ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecierasz szlaki, musisz potem wszystko koniecznie opowiedzieć!:*

    PS Już prawie kończę list!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie!! Buty są niesamowite!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jacieeee to już?! Udanego wesela, wszytstkiego najlepszego, świetnej zabawy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo wow! w takim razie powodzenia, zeby się wszystko udało i żebyście za bardzo nie stresowali!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lilu, wszystkiego naj! Będzie pięknie:)
    Emocji co niemiara, ale pozytywnych.

    Bardzo podoba mi się sesja z poprzedniego postu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli, że masz ostatki:):) To tak jak być "między ustami, a brzegiem pucharu".

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołe i bardzo ładne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję wszystkim:)))

    Aaaa ten dzień to już jutro!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym Ci zabrała każdy element tego zestawu, bardzo mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To już jesteś mężatką :)
    Gratuluję :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagapiłam się i nie zdążyłam Ci pożyczyć udanego wesela, to za to gratuluję - i szczęśliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Za pierwszym razem gdy odwiedziłam Twój blog, dotarłam krokiem raka właśnie do tego postu i nie było po drodze zestawu, którego bym nie ubrała ja osobiście. I tu też tak jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba byłam w tym czasie mało przytomna, bo widzę, że tu wszystkim nie podziękowałam, za co przepraszam i dziękuję teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super w tych butach wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...