środa, 24 lipca 2013

Wakacje!

Przerywamy program Chorwacja aby nadać najnowsze wieści z Pojezierza Drawskiego;) Kąpiele w jeziorze, dużo słońca, zakupowe szaleństwa i dziesięć kilo (dosłownie) zaległych "Wysokich Obcasów" do przeczytania.. w takich okolicznościach od komputera raczej uciekam (tymi słowami chciałam usprawiedliwić moja nieobecność na blogach, które lubię;) Ale niedługo wracam!



Fot.S.



Fot. Ula

Strój plażowy:
Kapelusz - Taty
Koszulka S. - Reserved
Bransoletki - od Mila
Okulary - chyba House

Wieczór:
Sukienka - sh
Szal - sh
Baletki - H&M

16 komentarzy:

  1. zazdroszczę zdjęc w tak pięknej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i klimatyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach wakacje!!!Jakie piękne zdjęcia!!Uzależniasz mnie od siebie:)
    Jestem strasznym ponurakiem od paru lat, nie mam ochoty wyjeżdżać na wakacje, ale jak tu zaglądam, to zaczynam się cieszyć z czekającego mnie zaraz odpoczynku w gorach, chyba nawet zacznę się już pakować;)
    Postanowiłam podarować Ci mój drugi zielony wianek, będziesz wyglądać w nim cudownie!!!!!!!!!Podaj mi tylko adres. Sukienki drugiej niestety nie posiadam;) Napisałam do Ciebie mailika:)
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że coraz bardziej lubisz tu zaglądać i że natchnęłam Cię do pakowania:D Aaaaaa dziękuję za wianek! Zaraz sprawdzam maila!:)

      Usuń
  4. Ojjj, jaka miejscówa... Aż słyszę cykanie świerszy wieczorową porą i odgłosy pluskania wody :) Wieczorne zdjęcie - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A miejsce jest piękne, dziś mam popowrotową żałobę. Okna zasłonięte i na przemian z pracą przeglądam jeziorne zdjęcia z wycieczek samochodowych i rowerowych

      Usuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę! Wybrałabym się na urlop!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wróciłam i nie jest łatwo!:P

      Usuń
  6. świetna ta koszulka! a ostatnie zdjęcie jest przepiękne!
    udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stroje na rano i wieczór. Nie wiem czy pojezierze takie klimatyczne samo w sobie, czy Ty tworzysz taki niezwykły klimat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A Pojezierze naprawdę jest cudowne! Lasy, jeziora, brukowane drogi i piękne stare budynki... ach.. no i lumpeksy świetne:D

      Usuń
  8. Też mam z 10 kg zaległych "Wysokich" i "Dużych Formatów" i ciągle czasu brak ;)
    Obie stylizacje cudowne! Koszulka i kapelutek wymiatają, a sukienka zachwyca kolorami.
    Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Te dwa tygodnie to stanowczo za mało, nie udało mi się przerobić wszystkich gazet:P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...