poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Jungle

Jak wiele moich sukienek, ta została upolowana zimą, kiedy to letnie ubrania można kupić za mniej niż 10zł. Zachwyciły mnie żywe kolory, wzór przywodzący na myśl zielono-kwitnącą dżunglę oraz piękna naszywka na dekolcie:)











Fot.S.

Sukienka - sh (River Island)
Bransoletki - chyba Reserved


Eng.
Like many of my dresses, this one was bought in winter when in a second hands you can buy summer clothes for less than 10 PLN. I was delighted by vibrant colors, patterns which reminiscent me thriving, green jungle and beautiful stripe on the neckline:)

Dress - sh (River Island); Bracelets - Reserved

37 komentarzy:

  1. Wspaniałe, cudowne zdjęcia z piękną naturalną modelką.
    Pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna dżungla, taka tajemnicza :) sukienka cudna, uwielbiam takie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna! znalazłaś też kawałek niezłej dżungli, żeby ją zaprezentować ;)
    Na Owińska czaję się od dawna, raz tam byłam, ale tylko z zewnątrz, nie udało mi się wejść do środka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dżungla to oczywiście pojezierze i jedna z zatok jeziora Drawskiego:)

      Usuń
  4. Panno Lilu, śliczna sukienka, a Ty się ładnie opaliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) W tym roku z dziecięcą satysfakcją, jaka towarzyszy robieniu rzeczy zabronionych, stroniłam od wysokich filtrów albo po prostu o nich zapominałam:D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To ten wzór przykuł moją uwagę w zimny, deszczowo-śniegowy dzień:)

      Usuń
  6. jakie ladne miejsce do zdjec!

    zapraszam na nowa, inna forme bloga modowego -> aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a bloga odwiedzę niedługo :)

      Usuń
  7. Świetny blog, bardzo inspirujący.
    www.kashmirinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa sesja, fajnie wtopiłaś się w otoczenie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Prawie zawsze moim celem jest dostosowanie miejsca/ubioru do siebie więc to bardzo miły komplement:D

      Usuń
  9. świetnie relacje, zazdroszczę ekipy, z którą możesz eksplorować, ja zwykle łażę sama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)) Ekipa w ciągu lat się zmieniała ale całe szczęście ciągle są wokół mnie chętni na wyjazdy. Ja na samotne podróżowanie nie mam dość odwagi, niekiedy wręcz na siłę zaciągałam do auta koleżanki, żeby pojechały ze mną oglądać opuszczone chaty w Kotlinie Kłodzkiej:D
      Ale mogłabyś dołączyć do jakiejś naszej wyprawy, zwłaszcza, że muszę w końcu odwiedzić poznańskie strony:)

      Usuń
  10. Ale klimat, kocham chaszcze ;) A kieca bombowa, piękny wzór i kolory. I świetne ostatnie zdjęcie na bosaka!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie i zwiewnie, jestem zawsze pełna podziwu dla Twojego wyczucia i łączenia tkanin z otoczeniem. Suknia jest cudowna, taka florystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię Twojego bloga za bezpretensjonalność ciuchową:)
    Człowiek tu wchodzi i oddycha czystym powietrzem bez obecności trendów na każdym
    centymetrze kwadratowym.Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dla mnie naprawdę piękny komplement:D

      Usuń
  13. Lubię Twojego bloga za bezpretensjonalność ciuchową i przestrzeń
    wolną od trendów na każdym centymetrze wirtualnej przestrzeni.
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej, to chyba jeden z piękniejszych komplementów dla mojego bloga:D

      Usuń
  14. ojej, ale magiczne miejsce. czasami żałuję, że żyję w wielkim mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, bo już dwa tygodnie od powrotu minęły, a ja wciąż do pojezierza wzdycham.

      Usuń
  15. Też tak mam, że sobie upolowuję letnie rzeczy zimą.

    I znowu tutaj przepiękne zdjęcia, których Ci szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czwarte zdjęcie magiczne! Piękne i tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czwarte zdjęcie, to początek bajki. Tajemniczej, może groźnej. Trochę jak egzotyczna wersja Alicji w krainie czarów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś kalosze?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...