czwartek, 22 sierpnia 2013

Marienbad

Pozostańmy w klimatach wiejsko-zaroślowych. Uwielbiam takie. Jeszcze nie wiem czy byłabym w stanie żyć na co dzień daleko od miasta (bo najlepsze są takie wsie prawdziwe, dalekie od podmiejskiego zgiełku), ale zbiór reportaży Anny Kamińskiej "Miastowi" tylko jeszcze bardziej podsycił te moje wiejskie marzenia. No ale póki jeszcze nie jestem uznaną malarką/ilustratorką/projektantką z obfitym kontem w banku, to pozostaje opcja wakacyjnych i weekendowych wyjazdów, które sprawiają mi dużo radości. Ta sesja wyszła przypadkiem, przy okazji naszego ślubnego pleneru z Bartkiem z Fotoform (post ślubny już niedługo:). Sukienkę, którą mam na sobie wypatrzyłam w lumpeksie. W oczy od razu rzucił mi się piękny miętowo-niebieski kolor, odcień który nazywam "maryjnym błękitem". Ku jego chwale w tytule tytuł piosenki ze słownym nawiązaniem, piosenki jakże pasującej do sielsko leśnych krajobrazów z drżącymi liśćmi paproci w tle.


Fot. Bartek Bukowski (Fotoformy)

Sukienka - sh
Koraliki - Promod
Złote baletki - Vagabond


Eng.
Translation will be later..

Dress - sh; Necklace - Promod; Golden flats - Vagabond

16 komentarzy:

  1. Wyglądasz strasznie dziweczęco i delikatnie, więc mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza ta sukienka i baleriny :)
    dzięki za komentarz u mnie!
    co do blogów: jakby dziś zrobić ankietę i zapytać z czym się Pani/Panu kojarzy blog odpowiedzi pewnie byłyby takie: zarabianie, darmowe rzeczy, głupie dziewczyny, strojnisie. A kiedyś? Hobby, pasja, sposób na spędzenie wolnego czasu i pole do dyskusji. Na szczęście my mamy jeszcze coś do powiedzenia i możemy spokojnie działać, tak, żeby ludzie zauważyli, że i w dzisiejszych czasach ta druga wersja ma rację bytu. Po prostu pokazujmy, że jesteśmy inni, że podejmujemy ciekawe tematy, a treść blogów ma wartość nie pieniężną, ale też tą "duchową" :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest niesamowite! Jeśli lubisz zegarki to polecam stronę.

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka jest śliczna :) uwielbiam miętowy kolor i niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że lato mija, bo takie kolory najbardziej do zieleni pasują..

      Usuń
  5. Bardzo spodobał mi się Twój styl. Również jestem blogerką i niedawno otworzyłam swój sklep odzieżowy. Podsyłam link, może znajdziesz coś dla siebie :) www.tinycarrie.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, kieca idealnie do Ciebie pasuje... No i Julia Holter się pojawiła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękii:D Ano ta płyta weszła mi w playlistę ostatnio;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...