czwartek, 1 sierpnia 2013

Neon yellow

Sama się zdziwiłam kiedy nagle dopadło mnie nieodparte pragnienie kupienia sobie czegoś w neonowym kolorze. Szczytem moich marzeń stał się neonowy żółto-zielony. Kiedy zobaczyłam bluzę w dokładnie takim kolorze wiszącą w jednym egzemplarzu M na wieszaku, wiedziałam, że to przeznaczenie;) Na zdjęciach bluza w dwóch odsłonach i zdjęcia niestety w nieco smutnawej pochmurnej aurze, stąd piosenka taka akurat na deszcz i chmury.




W drugim wydaniu połączyłam bluzę z szarymi bawełnianymi spodniami i baletkami w kwiaty. To połączenie wydaje mi się o wiele przyjemniejsze:)




Fot.S.

Bluza - Reserved
Naszyjnik - Promod
Rurki - Zara
Baletki złote - Vagabond
Szare spodnie - Tally Weil
Baletki kwiatowe - Tesco


Eng.
I was surprised when I was suddenly hit by irresistible urge of buying myself something in neon color. The peak of my dreams has become a neon yellow-green. When I saw this sweatshirt hanging lonely and being in size M, I knew it was destiny. 

Sweatshirt - Reserved; Necklace - Promod; Jeggins - Zara; Golden flats - Vagabond; Gray trausers - Tally Weil; Flower-printed flats - Tesco

10 komentarzy:

  1. ten żółty kolor bardzo pasuje Ci do koloru włosów

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Muszę znaleźć jakąś sukienkę w tym kolorze ;)

      Usuń
  2. Eee ja tam jakos wolę Cię w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółty z szarym - wielbię to połączenie! Zwłaszcza takie odcienie obydwu kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia, nietypowe tło wybrałaś, ale świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...