piątek, 16 sierpnia 2013

Stodoła na wzgórzu

Tytuł nawiązuje do horrorów, których oglądanie jest naszą wakacyjną tradycją. Bluzka z olbrzymim rumiankiem, na tle poszarpanej zębem czasu stodoły, nabiera nieco upiornego charakteru, a przedzieranie się rowerami przez zarośnięte polne ścieżki, nad bagnistymi brzegami jezior i przez maleńkie wsie na uboczu może przypominać początek akcji w filmie grozy. Pisałam już, że uwielbiam Pojezierze Drawskie?;)













Fot. S. i ja

Bluzka - sh (kupiona na miejscu;)
Spodenki - wiekowe już z Bershki
Baletki - H&M (to chyba już ich ostatnie wakacje chlip..)


Eng. Barn on the hill

The title of the post refers to the horror movies, which watching is our holiday tradition. T-shirt with huge camomile, with the backgroung of old and rusty barn, gets a bit weird character. And wading by bike through the overgrown paths between the fields, threw the marshy shores of lakes and threw the tiny villages may resemble the beginning of the action in a horror movie. Have I written here that I love the Drawskie Lakedistrict?;)

T-shirt - sh; Shorts - Bershka; Flats - H&M;

24 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcia mają super klimat - mnie się skojarzyły z "The Hitcher" z Seanem Beanem - ta wersja nie umywa się do starej z Rutgerem Hauerem, ale można obejrzeć ze względu na świetne zdjecia i oczywiscie Seana ;)
    Też uwielbiam te okolice - w lasach nad Drawą zbierałam nawet materiał do doktoratu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę wpisać ten film do mojego zeszyciku "filmy do obejrzenia";) Ooo to przyjemny obszar badań miałaś:D

      Usuń
  2. Brrr, rzeczywiście klimat jak z horrorów :) Ja jestem za wielkim tchórzem, żeby je oglądać.
    Rumianek wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie zbliżam się do horrorów, raz próbowałam i wytrzymałam 15min:P Muszą być minimum trzy osoby:P

      Usuń
  3. dzięki za te zdjęcia z Pojezierza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magia, magia, magia!
    Uwielbiam takie zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    Sulanovska

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. :)
    Najbardziej podobają mi się te nad stawem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. orygianalna torebka - świetna. Lubię frędzelki :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa w znajdź dziesięć szczegółów, ja tu torebki z frędzelkami nie widzę ale dziękuję za odwiedziny:D

      Usuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia w mega klimacie:*:*:* pieknie
    ♥ ♥ ♥ ♥
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  9. A już myślałam, że to Twoja chałupa, z pięknym turkusowym obramowaniem...trochę odnowić i piękny ganek, by zasiąść i pić herbatę.
    Rumianek fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja chałupa musiałaby mieć wielką lipę przed gankiem i jezioro musi być obok, no trochę więcej oszczędności na koncie:D

      Pani la Mome, czemu żadnych nowych postów nie ma?;)

      Usuń
  10. Ej stodoła wypisz wymaluj jak z ostatniego sezonu walking dead! :O Bałabym się koło takiej przechodzić wieczorową porą (o nocy nie wspomnę!), serio.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...