poniedziałek, 30 września 2013

Przepis na udaną sobotę i jesień na czarno

Jaki jest przepis na udaną jesienną sobotę? Mój sprzed dwóch tygodni był taki: wybrać się do Kotliny Kłodzkiej. Poszukać pięknych, podupadłych kapliczek, których jeszcze się nie widziało ani nie fotografowało. Zjeść placek po węgiersku i domowe ciasta. Zerknąć do wnętrza obwieszonego obrazami i koronkami domu w Goworowie, gdzie w progu stała uśmiechnięta starsza pani. Cieszyć się widokiem pierwszych żółtych liści na drzewach. Przejść się po mglistym Międzygórzu podziwiając pensjonat "Gigant", po czym zajść do bardzo hipsterskiej knajpki "Marianna".  Zachwycać się jazdą po zamglonych serpentynach koło Siennej. Czekać aż ciemność otoczy nas na drodze między Złotym Stokiem a Kamieńcem Ząbkowickim. No i być ubranym tak w miarę;) Kiedy letnie ubrania zostały wyniesione na strych, dominującym kolorem w mojej szafie stały się nagle wszelkie odmiany czerni i szarości. Nie powiem, trochę mnie to przeraziło. Postanowiłam jednak zmierzyć się z wyzwaniem i mrok ocieplić kolorami jesieni oraz nowymi botkami w kaukaskie wzory. Buty jakich bez powodzenia szukało się przez ponad dwa lata rozweselą każdy strój;)














Fot.S.

Niebieskawy płaszczyk - sh
Kapelusz - H&M
Jesienny szal - sh
Czarny sweter - sh
Medalion - od Agaty
Skarpety - Taty
Botki w kaukaskie wzory - Zara


Eng. The recipe for a nice Saturday and autumn in black
My recipe is to go for a trip to the mountains. Watch how the autumn is taking over the landscape. And wear some clothes in autumn colors:)

Trench - sh; Hat - H&M; Shawl - sh; Jumper - sh; Necklace - from Agata; Socks - my Dad's; Boots - Zara

*tak, znowu ten sam utwór, ale jestem nim zauroczona!

32 komentarze:

  1. Oj, pięknie tam, pięknie. Niezwykle klimatycznie, a Ty wpisałaś się w to wszystko idealnie. Zabrałabym Ci wszystko, wiesz? Kapelusz, botki, chustkę, a nawet skarpety taty haha:P Widzę, że jednak czasem warto wchodzić do Zary, zakochałam się w tych butach!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę tacie, że ma fajne skarpety;D

      Usuń
  2. Zdjęcia są przepiekne, cudownie oddają klimat tego miejsca, jesteś wspaniała
    ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, chyba pierwsze buty Zarowe od bardzo dawna, które się wpasowują w mój gust :) mało tego, chętnie bym je przygarnęła.
    Pensjonat cudo, zresztą wiesz, że lubię buszowac po takich miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Butki świetne, chyba pierwsze z Zary jakie skradły moje serce, bo zwykle Zarowe są totalnie nie w moim stylu.
    A pensjonat... jak wiesz, lubię takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja zachwycające buty zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O i do takich miejsc lubię trafiać!
    Buty zgrałaś tak z resztą stroju, że ...ho ho :) Trochę z cyganem mi się kojarzysz, nie wiem czemu, ale to pozytywne skojarzenie! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, brakuje. Kogoś, kto robi w stylu Free Style People. Chyba muszę zapełnić tą lukę! Bo po pierwsze - chcę zacząć szyć autorskie ciuchy. A po drugie - uwielbiam klimaty boho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł:)) Mnie samej projektowanie chodzi od dawna po głowie, ale absolutny brak talentu do szycia skutecznie mnie od dalszych planów zniechęca;)

      Usuń
  8. Wspaniała stylizacja, zdjęcia mają przecudowny klimat! Jestem zachwycona :)

    z miłą chęcią obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. zauroczyłaś mnie tymi jesiennymi zdjęciami w nieco nostalgicznym klimacie i kolorze.
    moje tereny.moja rodzinna wieś znajduje sie tuż obok:)

    a płaszczyk świetny.szkoda,że ja nie umiem znaleźć takiego dla siebie,ale za to mam szczęście to wszelkiej maści swetrów i marynarek:)

    pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Muszę zajrzeć na Twojego bloga, podejrzeć te magiczne okolice u kogoś kto z tych stron pochodzi!:)

      Usuń
  10. super zdjęcia, mają wyjątkowy klimat, takiej szarej, ponurej aczkolwiek intrygującej jesieni...
    PS bardzo ciekawe buty :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam zbyt wielkiego talentu do szycia, ale jakieś tam podstawy znam, bo chodziłam na kurs i czasami coś tam sobie machnę w domu, więc próbować trzeba. Jak się dużo szyje to szybko można dojść do wprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby praktyka czyni mistrza, ale szycie wymaga staranności, a wrodzony artystyczny nieład w przypadków równości wykroju i szwu nie prezentuje się najlepiej. Ale ten nieład to mój przypadek;) Widziałam zdjęcie na fb i będę trzymać kciuki za Ciebie;)

      Usuń
  12. Wspaniałe, jesienne zdjęcia, cudowny klimat...Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia i ciekawa stylizacja. Wyjazdy na jesienne weekendy są dobrym sposobem. Ja ostatnio niestety pojechałem ale w jesienną niedziele na szlak tajemniczych wrocławskich bunkrów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A wrocławskie bunkry to równie ciekawa opcja. Po opowieściach moich znajomych, o drzwiach na końcu piwnicy jakiegoś wrocławskiego klubu, zamkniętych poniemiecką kłódką, sama chętnie wybrałabym się na taką wyprawę. Za tymi drzwiami były schody w dół, zalane wodą.

      Usuń
  14. Cudowny,klimatyczny blog.Bardzo sie ciesze ze trafilam do Ciebie dzieki Cynamonie:)Obserwuje z wielka przyjemnoscia i Zycze Wam duzo szczescia na nowej drodze zycia!<3 Aga z Birds Closet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak się cieszę z Twojego komentarza!:)) Jesteś dla mnie mistrzem niedoścignionym tworzenia pięknych ubraniowych kompozycji więc fakt iż podoba Ci się mój blog jest miłym komplementem:D

      Usuń
  15. Docelowy tak, ale jeszcze muszę dużo w nim poprawić żeby był taki jak sobie wymarzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To rejony moich wakacji i moje obecne kolory, wciąż podążamy podobnymi ścieżkami:)Tylko Ty jesteś o te kolorowe buty i z uśmiechem na twarzy do przodu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a z tym uśmiechem to mam nadzieję, że u Ciebie też jest już do przodu:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...