środa, 16 października 2013

I'm Waiting Here

Parę ciepłych dni sprowokowało mnie do porzucenia spodni na rzecz spódnic, sukienek i rajstop. Inspiracją do tego stroju była grumpygreenmonkey. Swoim strojem przypomniała mi o tym, że mam fajną niebieską spódnicę i bluzkę wzorzystą też mam. Wychodząc z domu w ostatniej chwili chwyciłam różową chustę. O ile nasze remontujące się mieszkanie powoli dryfuje w stronę spokojnych szarości (część ścian już pomalowana!), o tyle na sobie wolę trochę koloru;)





Fot. S.

Chusta - Camaieu
Bluzka - sh
Spódnica - sh
Baletki - sh
Płaszcz - sh
Torebka - NewLook


Eng. Blue and pink
Sunny autumn days are perfect for wearing flats, skirts and some colours. This outfit was inspired by grumpygreenmonkey.

Shawl - Camaieu; Bluse - sh; Skirt - sh; Flats - sh; Trench - sh; Bag - NewLook

25 komentarzy:

  1. koszula w kratę świetna; szkoda że wstawiłaś tak mało zdjęć, bo nie można jej dokładnie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Niestety połączenie zniecierpliwionego fotografa bez obiadu i jeszcze przeziębionej modelki nie wyszło najlepiej i zdjęć jest bardzo mało, ale koszula na pewno jeszcze się pojawi tutaj:)

      Usuń
  2. Też mam tak, że po szarościach rzucam się na kolory;)
    Zieleń w połączeniu z różem ja bardzo lubię. I te baletki z sh -szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i super płaszczyk! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw:) i moja ulubiona piosenka do tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo:) Ja też bardzo ją lubię, czekam na okazję żeby całą płytę przesłuchać:)

      Usuń
  5. Prześliczne zdjęcia!!!Kolory Ci służą, nie zarzucaj ich:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) W szafie straszą szaroburości, ale póki jeszcze jest w miarę ciepło staram się do nich za często nie zbliżać;)

      Usuń
  6. Klimat zdjęć jest cudowny - uwielbiam to u Ciebie. No i chusta świetnie rozświetla strój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daj mi znać w sprawie o której pisałam w ostatnim mailu (rozmiary komina) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baletki są świetne!
    Uwielbiam motyw kokardek przy butach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musisz być bardzo zajęta malowaniem, bo czekam i czekam na następny post i nic. Bardzo mi miło, że natchnęłam chociaż jedną osobę, bo ciągle mi się zdaje, że nic ciekawego ani inspirującego w moich strojach nie ma. A Twoja spódniczka nie ma ani odrobiny niebieskiego odcienia w moim monitorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety powody były inne:(
      Ale nowy post już jest, a jako, że byłam w Kotlinie Kłodzkiej to i na drugi post coś szybko się znajdzie;)
      To jaki kolor jest u Ciebie na monitorze? Teraz ciekawe, który monitor pokazuje bardziej prawdziwe kolory:D Choć wczoraj spieraliśmy się z S. o kolor roweru widzianego na ulicy, były opcje pomarańczowy i różowy. W obliczu takich dyskusji możliwe, że roli w widzeniu kolorów wcale nie odgrywa monitor;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...