wtorek, 5 listopada 2013

Trzy lata blogowania:)

Nigdy nie zwracałam uwagi na to kiedy przypada "rocznica" założenia bloga. Może dlatego, że szafiarskie zdjęcia zaczęłam robić dużo wcześniej, tylko jakoś nie mogłam się zdobyć i zebrać na opublikowanie ich w sieci, serio;) W tym roku coś mnie tknęło i postanowiłam sprawdzić, kiedy pojawił się tutaj pierwszy post. Pamiętałam, że była to jesień. Dziś mija już trzeci rok od tego dnia. Fajna przygoda:) W ramach nawiązania do tego pierwszego posta, dziś fotki "stylówek" z mojego dzieciństwa. Na kilku możecie zobaczyć moją Mamę. Gdyby miała w onych czasach internet to pewnie też byłaby szafiarką, nawet dziś o tym mówi więc może za jakiś czas pojawi się na tym blogu gościnnie;)








"Outfit" komunijny też musi być;)



Dziś też bonus. Kilka słów o moim blogu, sprowokowanych przez nominację do Liebster Award, do której zostałam nominowana przez martkę.do (dziękuję!:). Poniżej małe wyjaśnienie o co w tym chodzi: “Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana blogom o niewielkiej liczbie obserwatorów, więc pomaga w ich promocji. Odebraniem nagrody jest odpowiedzenie (we wpisie na swoim blogu) na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

A oto pytania od martki.do:
1. Co dało/daje Ci pisanie/prowadzenie bloga?
Możliwość twórczego wyżycia się na jeszcze jednym polu. Blog to dla mnie coś jak ogródek, sama go pielęgnuję i wybieram co zasadzę, gdzie będą grządki, a gdzie drzewa owocowe. To moje własne miejsce
w sieci, które inni mogą odwiedzać.
2. Podaj link do Twojego własnego ulubionego wpisu.
http://pannalila.blogspot.com/2013/04/wiosny-przedblogowe.html
3. Dlaczego jest on Twoim ulubionym?
Lubię spoglądać na siebie z perspektywy czasu.
4. Czy dodałabyś do zakładek/zasubskrybowałabyś blog w stylu Twojego, gdybyś trafiła na niego w sieci?
Cały czas to robię:)
5. Czy chciałabyś, żeby Twój blog się rozwinął? Dlaczego? Do jakich rozmiarów?
Tak jak każdy rodzic chce aby jego dziecku się powodziło, tak i ja chciałabym żeby mojemu blogowi "powodziło się" w sieci. Oczywiście nie jakoś przesadnie. Zbyt duża popularność wydaje mi się przerażająca. W sumie tak jak jest teraz, jest fajnie:)
6. Co było powodem rozpoczęcia prowadzenia Twojego bloga?
Podpatrywałam inne szafiarki i też tak chciałam. To dobre usprawiedliwienie dla szafy pełnej ciuchów;)
7. Dla kogo jest Twój blog?
To pytanie można zinterpretować dwojako. Interpretacja pierwsza - w jakiej intencji prowadzisz bloga:
Zabrzmi to egoistycznie, ale blog jest przede wszystkim dla mnie. To kolejne pole twórczego działania, no i swego rodzaju pamiętnik.
Interpretacja druga - do jakiego typu czytelników kierujesz swój blog:
Do rodziny, przyjaciół, znajomych i innych fajnych i mądrych ludzi;)
8. Jak widzisz swój blog za 10 lat?
Panna Lila w mieście, w domu i w zagrodzie. Pewnie będzie trochę bardziej "lajfstajlowy" i rodzinny, a obok mnie w sukienkach, na zdjęciach pojawią się kury i chlewik. Przynajmniej taką mam nadzieję;)
9. Opisz siebie jako autorkę bloga?
Romantyczna i niepoważna.
10. Czy masz jakieś wyzwanie związane z blogiem? Jakie?
Na razie chciałabym jakoś odświeżyć wygląd bloga. A tak długofalowo chciałabym móc częściej dodawać posty, mieć lepszej jakości zdjęcia w ciekawszych miejscach;)
11. Ile blogów śledzisz regularnie?
Nigdy ich nie liczyłam. Tak bardzo szacunkowo to wyszłoby około 20.

A teraz trudniejsza część wyzwania czyli wymyślenie pytań. Oto one:
1. Dlaczego założyłaś bloga i nadal go prowadzisz (lub chwilowo przerwałaś, jest tu taka jedna, która powinna bezzwłocznie do blogowania wrócić;)?
2. Jakie były Twoje założenia na początku blogowej działaności, co chciałaś osiągnąć i jaki kształt mu nadać?
3. Co dziś byś zmieniła w swoim blogu?
4. Czy masz jakieś wyzwanie związane z blogiem? Jakie?
5. Jak widzisz swój blog za 10 lat?
6. Czy chciałabyś prowadzić blog tylko do jakiegoś momentu życia czy też już nie wyobrażasz sobie życia bez bloga?;)
7. Podaj link do Twojego własnego ulubionego wpisu.
8. Dlaczego jest on Twoim ulubionym?
9. Jakiego typu blogi odwiedzasz i co w nich cenisz?
10. Czy jakiś blog był bezpośrednią inspiracją do założenia swojego? Jeśli tak to jaki?:)
11. Jaką książke poleciłabyś na długie jesienne i zimowe wieczory? (okazji do zadania takiego pytania nie można nie wykorzystać w perspektywie ponurych jesienno-zimowych wieczorów;)

A oto jeszcze trudniejsze wyzwanie czyli wybranie nominowanej jedenastki spośród znacznie większej liczby blogów, które lubię i odwiedzam:

Aga - http://birdscloset.blogspot.com/
AnowiLow - http://anowilow.blogspot.com/
Cynamoona - http://cynamoona.blogspot.com/
Dominika - http://tam-gdzierosnapoziomki.blogspot.com/
Grumpygreenmonkey - http://grumpygreenmonkey.blogspot.com/
HoneyBunny in Wonderland - http://honeybunnyinwonderland.blogspot.com/
Justyna w Barcelonie - http://blog.justynab.com/
Modne Frele - http://modnefrele.blogspot.com/
Pani la Mome - http://magdalenapiasecka.blogspot.com/
Panna Marta - http://uglierfriend.blogspot.com/
Sivka - http://sivka-malaszafa.blogspot.com/

Dziewczyny, już nie mogę doczekać się Waszych odpowiedzi:)

Edit:
No tak, pamięć jak sito dziurawa. Malanow przypomniał mi, że kiedyś już zaczęłam przygodę z własnym blogiem. Możecie zobaczyć ją tutaj :)

*tak, sentymentalnie do bólu, ale nic innego mi do takiego posta nie pasowało;)

24 komentarze:

  1. Gratuluję sumienności i samozaparcia. Cóż mogę więcej napisać, chyba tylko "Sto lat w blogosferze!"
    PS: A zaczynałaś tutaj o ile się nie mylę http://www.lili.malanow.net?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pamięć ma dziurawa jak sito, bo nie zupełnie zapomniałam, że tam tyle było tych postów. Byłam pewna, że jeden czy dwa czyli przygoda nawet za bardzo nie rozpoczęta, a więc aż głupio byłoby wzmiankować.. a tu niespodzianka:)

      Usuń
  2. Urocze zdjęcia!!!Gratuluję takie stażu i mam nadzieję, że wytrwasz w dalszym blogowaniu, bo uwielbiam Twój blog, masz magiczną moc, która inspiruje!!!
    Dziękuję za nominację, szalenie to miłe:*, odpowiem na pytania, ale pozwolę sobie na bycie słabym ogniwem, bo nominowałaś wszystkie moje ulubione blogi:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Czekam w takim razie na Twoją odpowiedź;)

      Usuń
  3. I ja mam na te pytanie odpowiedzieć? Okropna jesteś, zmuszasz do wysiłku;)
    A tak na serio to dziękuję za nominację:)

    Podoba mi się Twój "ogródek", mamy podobne marzenia, tylko ja chcieć kozy, a świnię to wietnamkę najlepiej.
    Fajna podróż przez dzieciństwo...mimo żem starsza, to mam zdjęcia w podobnym klimacie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już 3 lata! Gratulacje! :)
    Podoba mi się Twój sposób rozumowania, widać, że mądra, fajna z Ciebie osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakże zazdroszczę sukni komunijnej! my mieliśmy alby i choć byłam straszną chłopczycą, to marzyłam o białej sukience. (z perspektywy czasu uważam, że alby są lepsze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawne, bo tylko wróciłam do domu to wskoczyłam w t-shirt z królem lwem i getry, takie ze mnie było straszne dziecko:p
      Co do alb to też wydawało mi się, że to dobry i sprawiedliwy sposób, ale z drugiej strony jeśli ktoś ma po siostrze/kuzynce/córce koleżanki sukienkę to szkoda, żeby wydawał dużo pieniędzy na odgórnie narzuconą albę;]

      Usuń
  6. Super! i gratuluję, nie każdemu udaje się dotrwać do trzecich urodzin bloga ;) oby blogowych rocznic było jak najwięcej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Będę się starać aby były następne rocznice;)

      Usuń
  7. Ładna rocznica :). Gratuluję wytrwałości.
    p.s zdjęcia z dzieciństwa przeurocze

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspomnieniowe fotografie sa slodkie:)Gratuluje serdecznie tak dostojnej rocznicy:).Tylko tak dalej.Dziekuje za nominacje do Libster A.,z checia wezme udzial.Zdjecia i zestaw z poprzedniego posta-MAGIA!! buziaki Aga z Birds Closet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) i cieszę się, że weźmiesz udział w zabawie, czekam na odpowiedzi;)

      Usuń
  9. Dla mamy nie jest za późno - mamy tu wiele starszych blogerek! Dzięki za nominację, ale zanim mój leniwy mózg wymyśli 11 pytań, trochę to potrwa. Z odpowiedziami na Twoje powinno mi pójść łatwiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że Mama spokojnie mogłaby blogowo poszaleć;)

      Usuń
  10. dzieki za wyroznienie ! jak tylko znajde chwilke czasu to na pewno odpowiem na pytania :D
    dzieki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lila dziękuję za nominację. Już opracowuję odpowiedzi, ale nie wiem jeszcze kiedy uznam, że mogę je ujawnić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lila! To Twoje piękne trzy lata blogowania. Gratulacje, to za mało. Obrałaś własny kierunek i widać wielkie serce włożone w to co robisz. I widać ciągły rozwój, a to też ważne.
    Dziękuję. To wyróżnienie wiele dla mnie znaczy. Bardzo wiele. Tylko ostatnio na wszystko brak sił, ale trzeba mieć nadzieję, że wrócą.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...