niedziela, 3 listopada 2013

W żółtych płomieniach liści

Tak w opozycji do poprzedniego, zdecydowanie wiosennego, posta;) Jesienią najpiękniej jest w Kotlinie Kłodzkiej i to zobowiązuje kolorystycznie. Brązy, beże i rudości. To najlepszy czas na wyciągnięcie hrabiańskiej etolki i rajstop z wzorem przypominającym zeschnięte kwiaty.  Taki klimat dziadowo-zaduszkowy.











A to moja wymarzona zagroda. Stan bardzo mocno podupadły, ale jest stare drzewo w obejściu i figura maryjna obok drzewa.
Fot.S. i ja

Etolka - prezent od Mamy sprzed kilku lat
Kolczyki - od Mila
Sukienka z brązowym tiulem - sh
Rajstopy - Reserved
Sztyblety - sh


Eng. In the yellow flames of leaves
In contrast to the previous post;) Autumn undertakes the colors. Browns, beiges and orange. It's also the best time to wear countess-like faux fur and tights with a print resembling dried up flowers. Autumn is the most beautiful in Kłodzko Valley.

Faux-fur - present from my Mum few years ago; Earrings - from Mil; Dress - sh; Tights - Reserved; Boots - sh

34 komentarze:

  1. Etolka śliczna! Zastanawiam się, gdzie ja upchnęłam swój futrzany kołnierz, który udaje etolę... Zdjęcia klimatyczne, ale jakoś za mało mi Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zdjęć mało, bo mało fajnych wyszło. S. chciał już żebyśmy szli na szlak więc był marudnym fotografem;)

      Usuń
  2. Cholera, miałam bardzo podobne rajstopy, teraz się co najmniej do końca dnia będę zastanawiała, co się z nimi stało (znając siebie obstawiam, że podarłam). Widoki faktycznie przepiękne,

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, czy Ty ciągle musisz bywać w takich cudnych miejscach? ;)
    Te rajstopy są bombowe, a kolorystyka stroju - zdecydowanie moja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że jesienią najpiękniejsza jest Kotlina Kłodzka;)
    Świetne rajstopy i lumpexowe zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie! Fantastyczne zdjęcia, klimat i oczywiście Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie komentuje, ale zrobię wyjątek, ponieważ zdjęcia są obłędne ! Są mega klimatyczne, aż chce się tam jechać i przeżyć jakąś przygodę. Oby więcej takich miejsc do podziwiania. No i twój strój idealnie wpasowuje się w otoczenie. Dziękuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za taki komentarz:) Bardzo mi miło!:)

      Usuń
  7. Jeju, jak cudownie wyglądasz!! Ta etolka jest magiczna i do tej biżuterii i spódniczki pasuje idealnie. Stworzyłaś taki retro klimat:) Piękna jesień.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia, a Ty wyglądasz super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, pardon, Jura tez przepiękna jesienią :D
    Rajty rządzą! Są super! Coś mi się wydaje, że do tego zestawu idealnie kolorem będzie pasować Coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam właśnie nigdy jeszcze nie byłam, pewnie też bym się Jurą zachwyciła:)
      Wydaje mi się, że to Coś będzie pasować do prawie każdego zimowego stroju;)

      Usuń
  10. tak na szybko, ale muszę pochwalić - panna Jesień w pełnej krasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bajecznie i komponujesz się cudownie na tym tle. Kotlina Kłodzka to niedaleko moich okolic. Często tam swego czasu bywałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Magicznie! Owce mnie rozczuliły :)
    I masz świetne rajtki, zawsze mi się takie podobały, może powinnam sobie sprawić?

    A sukienka nie spodobała się oczywiście mojemu Chłopakowi. Nie zawsze lubi to co ja :D
    Co do MOBO - tam są naprawdę fajne rzeczy, ale nawet te, które mega mi się spodobały, raczej nie zagoszczą w mojej szafie. Są strasznie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      Też takie rajty musisz sobie sprawić, w ogóle to moje pierwsze wzorzyste rajstopy i chcę więcej, a tu póki co w sklepach nigdzie żadnych nie widziałam:/
      Jestem zaskoczona, bo sukienka jest naprawdę fajna, nie jest ubraniem kontrowersyjnym, a też ładnie eksponuje nogi. Ale może Twój chłopak ma awersje do żółtego. Mój swego czasu obrzydził mi sweterek z wszytym białym kołnierzykiem:p
      Szkoda, że ciuchy inne niż z sieciówki są tak bardzo drogie, cen w MOBO nie pamiętam, ale skoro piszesz, że są strasznie drogie to tak rzeczywiście musi być. Tak czy inaczej wybiorę się tam z ciekawości, choć jeśli cena jest tak wysoka to ubranie/biżuteria musiałyby mnie absolutnie zauroczyć, a to nie zdarza się często;)

      Usuń
  13. Ciekawy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z męskiego i czysto subiektywnego punktu widzenia, rajstopy z motywem kwiatowym są przerażające ale za to zdjęcie z etolą (piąte od końca) jest genialne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu z męskiego punktu widzenia rajtki z kwiatami są przerażające? Intrygująca sprawa;)
      Też pozdrawiam i miło mi, że tu zaglądnąłeś;)

      Usuń
  15. Czemu ja dopiero teraz u Ciebie???;) Pieknie tu…
    Zdjecia nastrojowe, oryginalna Ty, masz wszystko to co lubie:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie posty i te Twoje "dziadowo - zaduszkowe" klimaty. Cieszę się, że trafiłaś na mojego bloga, dzięki temu teraz będę mogła odwiedzać Ciebie:) Bardzo tu przytulnie
    pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...