czwartek, 5 grudnia 2013

Fields and wastelands

Krajobraz polno-nieużytkowy i cień autostradowej obwodnicy w tle. Wreszcie trochę słońca. Było ciepło, jak nie w grudniu*. I sukienka w drobne kwiatki, którą znalazłam prawie w przeddzień podjęcia decyzji o zamówieniu dla mnie przez wybranka mojego życia bardzo podobnej z Asosa. Różnica w cenie proporcjonalna do różnicy między złotówką a funtem. 






Fot. S.

Czarny sweter - sh
Sukienka w kwiecie - sh
Pasek - chyba Camaieu
Torebka skórzana - sh
Kozaki - Loft37


Eng. Fields, sun and motorway
Landscape of fields and wastelands and shadow of a motorway ring road in the background. Finally some sun. It was warm, and not like in December. I worn dress patterned in tiny flowers, which I found is a second hand. It's so "in my style".

Black cardigan - sh; Dress - sh; Belt - i think it was Camaieu; Bag - sh; Boots - Loft37

*to był poniedziałek, więc naprawdę było ciepło.

32 komentarze:

  1. A u nas deszcz ze śniegiem, o takim ałtficie mogę pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś też nie wyskoczyłabym z płaszcza. Ale poniedziałek był iście październikowy;)

      Usuń
  2. Piękna ta kieca! :)
    No i Nick Cave <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo z klimatem. Piekna kiecka i zabojcze zdjecia. A u nas snieg z deszczem, brrr:(
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Teraz to nawet i u nas, w stolicy najcieplejszego regionu kraju, zrobiło się tak zimno, że nie wiem kiedy znów jakieś zdjęcia na bloga porobię:p

      Usuń
  4. Amazing pics :)

    Giveaway on my blog!
    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Fede

    OdpowiedzUsuń
  5. genialn y zestaw :D
    zapraszam do mnie:) nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz słabość do kwiecistych sukienek, kiedy byłyśmy razem na lumpach zwracałaś na takowe uwagę.
    Te zdjęcia to takie pożegnanie jesieni, bo właśnie śniegiem sypie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem:) Kwieciste rzeczy zawsze mnie pociągają:D
      U Was musiało być pięknie. We Wrocławiu też śniegiem sypnęło, ale na ziemi te śniegi od razu topniały.

      Usuń
  7. bardzo mi się ta sukienka w kwiecie podoba i ten turkusowy paseczek na niej...i tło fajne dobrałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i stylizacja. Ładna sceneria na sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ślicznie, inne słowo ciężko dobrać, po prostu ślicznie, i pogoda...schudłaś chyba, wyglądasz jakby Cię miał wiatr porwać Kwiatuszku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A co do schudnięcia, to nie wiem, bo dawno wagi nie widziałam. Ale dziś rodzina też miała podobną obserwację. Tylko, że to chudnięcie to ze stresów i nadmiaru pracy. Nawet niedziela pracująco mi mija:(

      Usuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia :) U mnie już biało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, biała zima mi się marzy:)

      Usuń
  11. Super zdjęcia :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest śliczna i znaleziona w samą porę. Lubię takie historie, gdy marzy mi się coś konkretnego, ale nigdzie nie mogę znaleźć, a jeśli już, to za duże pieniądze. Wchodzę do lumpeksu i jest! Takie chwile uwielbiam. Ostatnio szukam zielonego kardiganu, ale nie mam szczęścia. Wszystko kwieciste mile widziane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, też uwielbiam takie chwile:D i kwieciste rzeczy;)

      Usuń
  13. ale ślicznie wyglądasz <3 ta sukienka jest niesamowita *__*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka i torba super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...