wtorek, 24 grudnia 2013

The Twilight Hour

Wszystkim, którzy tu w te piękne dni zajrzą chciałam życzyć Wesołych Świąt:) Do życzeń tradycyjnie już zdjęcia w świątecznym klimacie. Aaa i jeszcze piosenka, nie świąteczna, bo takich dużo jest wokoło, ale taka z klimatem, zimowa jakby. O zmroku można sobie nawet wyobrazić, że za oknem jest biało:)










Fot.S.

Różowa etola - Promod
Wisiorek - Takko
Pierścionek - Allegro
Sukienka - staroć po koleżance Mamy, przerobiony:)
Kozaki - Loft37
Torebka - z młodości Mamy S.


Eng. 
Merry Christmas:)

Pink faux-fur collar - Promod; Necklace - Takko; Dress - vintage; Boots - Loft37; Bag - from Mum S.

24 komentarze:

  1. Wesołych :*
    PS Piękne lustro! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      Lustro to mój posag, upolowany na targu staroci;)

      Usuń
  2. Jak ja lubię choinkowe światełka nawet bez choinki! Też zamierzam wystąpić w czerni na Wigilii. A śnieg kupiłam sobie w sprayu ;-) Wesołych Świąt, Lila!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Nie wpadłam na ten pomysł ze śniegiem w sprayu, dobry!:D

      Usuń
  3. ale fajny klimat zdjęć! taki magiczny :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie...:) To kiedy wpadasz w me progi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Nowy Rok niestety, mam nadzieję, że spokojniejszy będzie niż ten:)

      Usuń
  5. Zdjęcie z lustrem magiczne...
    Uściski okołoświąteczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia czarujące :) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cudne zdjęcia <3 zakochałam się (:

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne klimatyczne zdjecia! A ta piosenke - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też uwielbiam tą piosenkę, w końcu nie pierwszy raz pojawia się u mnie na blogu;)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, mają w sobie coś bardzo klimatycznego.

    Życzę samych cudownych chwil w Nowym Roku i wielu inspiracji! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tym futerku/kołnierzu, kozakach w tym przytulnym nastrojowym wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...