poniedziałek, 24 lutego 2014

Kolory marcowe

Tak ciepło i tyle słońca, aż już zupełnie odechciało mi się śniegu i moim marzeniem jest aby wiosenna pogoda mogła rozwijać się już bez żadnych termicznych przeszkód. Zobaczymy jak będzie, a póki co słucham przedwiosennej muzyki i mam na sobie kolory już marcowe. Rudości zeszłorocznej trawy, która teoretycznie powinna pojawić się po zejściu śniegów i do tego niebieski w postaci wymarzonych przymarszczanych dżinsów. A z wiadomości remontowych, wczoraj oślepieni pięknym słońcem, kupiliśmy w Czaczu szafy. Tak, aż dwie szafy;)







Fot.S.

Chusta - sh
Medalion - z targu staroci
Bluza - sh (Denim&co, 100% bawełna!!)
Luźne dżinsy - sh (Vero Moda, też oczywiście bawełna;)
Kozaki - Loft37
Torba - sh


Eng. Colours of March
So warm and sunny. I want this weather to last till spring!
Shawl - sh; Necklace - from flea market; Sweatshirt - sh (Denim&co); Loose jeanse - sh (VeroModa); Boots - Loft37; Bag - sh

*to moje najlepsze muzyczne odkrycie tego przedwiośnia, uwielbiam! / This is my best music find during this pre-spring!

42 komentarze:

  1. Świetna bluza, spodnie tez mi się podobają, choć ogólnie nie przepadam za takim fasonem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, luty dał nadzieję na wiosnę, więc powrót zimy przyniósłby tylko rozczarowanie. spodni zazdroszczę. i dwóch szaf (dają pole do popisu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe założenie jest takie, że jedna szafa tylko jest dla mnie, a druga będzie na rzeczy mężowe i jakieś inne papierowe. Mam nadzieję, że plan się uda;)

      Usuń
  3. Lilku, zdjęcia cudowne, aura wiosenna, a budynek wygląda jak malownicza ruina, choć wydaje mi się że okna coś odbijają, dlatego wyglądają jak potłuczone...Twoje groszki z naszyjnikiem są urocze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A budynek jest fascynujący, szkoda, że nie da się go zwiedzić od środka;)

      Usuń
  4. faktycznie kolory takie marcowe :)
    w ciucholandach można znaleźć takie fajne rzeczy!

    i w ogóle to jestem bardzo ciekawa Waszego lokum mieszkalnego - to będzie bardzo klimatyczne miejsce z niesamowitą duszą :)) mam nadzieję, że dalsze poszukiwania mebli i dodatków będą nadal owocne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa co wyjdzie, bo jak się okazuje czasami moja wyobraźnia i rzeczywistość trochę się rozbiegają;)

      Usuń
  5. Czacz jest fantastyczny, strasznie żałuję że tak daleko ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo odległości warto raz na jakiś czas zrobić sobie wycieczkę, a przy okazji Wrocław odwiedzić;)

      Usuń
  6. Gryfno mosz te gacie, dziołcha ;)
    Świetny jest ten budynek!

    OdpowiedzUsuń
  7. A jednak rzekłabym - jesień. Co nie zmienia faktu, że zestaw kolorów bardzo mi odpowiada! A u mnie po rowach zamiast zeschłych traw - kupa butelek i innych śmieci :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu.. to zdecydowanie mniej przyjemne aspekty przedwiośnia, goło i widać wszystkie śmieci:(

      Usuń
  8. Fajnie w tych spodniach wyglądasz, ładna bluza. Całość super, w szczególności z tym naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka bluza:)
    Szafy dwie się przydadzą - miło będzie je czymś zapełniać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie postanowienie jest takie, że jedna szafa jest na ubrania, a druga na jakieś różne biurowo-plastyczne szpargały. Mam nadzieję, że uda się nam (zdecydowanie bardziej mi niż nam;) to postanowienie wcielić w życie;)

      Usuń
  10. Świetne portki, na taki fason zawsze patrzę przychylnym okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Choć kolory ma ponurawe, to przez groszki wydaje mi się optymistyczna:)

      Usuń
  12. Jesteś pierwszą osobą, która dobrze wygląda z szerokimi spodniami wsuniętymi w kozakaki najczęściej to połączenie wygląda okropnie (u mnie np i jakiś przypadkowo zaobserwowanych ludziach na ludzi) Sh w najlepszym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Groszki lubię pod każdą postacią, więc bluzę zabrałabym Ci od razu:D
    Fajnie wyglądasz, klimatyczne te kolorki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszkę Lilu ci zazdroszczę tego jak pięknie wyglądasz w brązach.. ;) Chciałabym tak.
    O Czaczu słyszałam wiele dobrego, kilku moich znajomych tam się nieźle obłowiło. Cieszę się, że i Wam się to udało! Jak już się wyremontujecie do końca, koniecznie pochwal się łupami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zdjęcia tych szaf na pewno tutaj wrzucę.. i to już niedługo:)
      Tak sobie próbuję wyobrazić Ciebie w brązach i myślę, że wcale nie byłoby źle;)

      Usuń
    2. Dziękuję:) Zdjęcia tych szaf na pewno tutaj wrzucę.. i to już niedługo:)
      Tak sobie próbuję wyobrazić Ciebie w brązach i myślę, że wcale nie byłoby źle;)

      Usuń
  15. Niezwykle zdjecia,ubrania pieknie wspolgraja z tlem.Milo sie na Ciebie patrzy.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Your blog is really cute, I am in love with the vintage style :) x Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zdecydowanie odechciało mi się zimy, oby sobie o nas nie przypominała już w tym roku ;). Fajny zestaw, bardzo podoba mi się bluza w kropeczki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też mam taką nadzieję, że zima już tej wiosny nie wróci:)

      Usuń
  18. to nieładnie tak pisać, ze kupiliście w czaczu szafy, a potem ich nie pokazywać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wiem. Nie ma czasu do zdjęć przysiąść, ale w tym tygodniu na pewno będą;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...