wtorek, 18 lutego 2014

Kuchenka już jest...




...a teraz pilnie poszukujemy zlewozmywaka, który wpasowałby się w naszą niewymiarowo wąską szafkę. Jak również porządnej szafy, bo bez szafy się nie przeprowadzam;) Poszukiwania wciąż trwają, a jeśli ktoś zastanawiałby się skąd wziąć piękne, stare (i nie tylko) meble to polecam wybranie się do miejscowości Czacz w Wielkopolsce. W miejscowości, w której pół wsi przebranżowiło się na handel sprowadzanymi zza granicy przedmiotami, można znaleźć naprawdę ciekawe rzeczy. My trafiliśmy na lustro marzeń, niestety już sprzedane i szafy, które mocno zatrzęsły moim planem na urządzenie mieszkania. Nad jedną zastanawiamy się do dziś;)

Ogrom pięknych mebli przytłacza.. na tyle, że dopiero na zdjęciu zobaczyłam skrzynię, która mogła być całkiem ciekawa! No cóż, trzeba będzie do Czacza wrócić;)






Czacz to największy "ośrodek" handlu używanymi meblami jaki znam, ale fajnym punktem na trasie jest też Nowizna koło Świdnicy czy sklep koło Nowogrodźca. W tym drugim wystarczy pół godziny i można stać się posiadaczem idealnej niebieskiej kanapy i stołu z krzesłami z lat 60tych (do bloku z wielkiej płyty pasuje idealnie!).

24 komentarze:

  1. Ooo, dzięki za namiary, muszę się wziąć za szukanie perełek do salonu - powoli się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie macie;) U nas jeszcze długa droga do końca remontu:p

      Usuń
  2. byliśmy w czaczu kilka razy, z każdą kolejną wizytą może z mniejszym entuzjazmem, bo i gust mi się zmienił w międzyczasie, ale i tak kocham czacz za kurioza typu kieliszki do wódki w serduszka albo lampki choinkowe z ukrzyżowanych jezusów (true story) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, takich cudów tam nie widziałam:D A szkoda, bo takie kurioza dobre są na prezenty:D

      Usuń
    2. nie moge odżałować że nie kupiłam!

      Usuń
  3. Jaka kucheneczka! Pobawiłabym się! Baardzo lubię porządne starsze meble, ale w ogólnym rozrachunku wychodzą drożej niż te nowe mniej porządne, stąd poprzestałam głównie na Ikei. W kątach zamierzam jednak poupychać chociaż jakieś elementy z duszą typu kwietnik, półeczka. Wiosną na targu pojawia się więcej handlarzy używanymi meblami z Niemiec, ale śpiewają sobie takie ceny, że nich ich dunder świśnie! A w kwestii szamponów muszę Ci podziękować, bo jednak kupiłam Babydream i póki co nie narzekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie, że moja porada się przydała;) Co do cen z Ikei to nie mogę się zgodzić;) Byliśmy w Ikei już kilka razy i prawie zawsze wychodzimy z niczym, bo jak się człowiek przyzwyczai do cen używanych mebli to mu w Ikei za drogo w stosunku do jakości. Oczywiście to wielu handlarzy podbija ceny niemiłosiernie, ale czasami można trafić na szaleńczo tanie okazje:D Np. Kupiliśmy rozkładany stół z lat60tych z czterema krzesłami jakoś za 430zł, niebieską kanapę z dwoma fotelami za 1100zł. No i piękną porcelanę można dostać za kilka złotych sztuka;)

      Usuń
    2. Być może moje spostrzeżenia to kwestia cen w moich i Twoich stronach. U nas za kompletnie zużyty rupieć wołają jak za zboże.

      Usuń
  4. Kuchenka do nowoczesnych nie należy, ale za to ma duszę:)
    Lustro przepiękne, rozczulił mnie obraz z serduszkami - może to przez niedawne Walentynki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mało ona nowoczesna;) Obraz rzeczywiście jest rozczulający, wiele takich tam było:D

      Usuń
  5. Dobrze wiedzieć o takich miejscach! Co prawda na razie nie poszukuję, ale na przyszłość jak najbardziej przydatne informacje.

    A ta kuchenka to jedna z najbardziej uroczych rzeczy jakie widziałam :))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia na miarę;)
    Niezwykłe miejsce, ten sklep, kocham się w takich kompozycjach ze starych mebli i bibelotów. Ja właśnie niedawno się dowiedziałam, że nasz śląski Interkomis już nie istnieje:(((Gdzie ja teraz będę jeździć po starocie, nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sklepie można było dostać pomieszania zmysłów z nadmiaru pięknych mebli i przedmiotów:D
      Interkomis nie istnieje? Widziałam ich stronę w internecie niedawno i wszystko wskazywało na to, że wciąż działają.

      Usuń
  7. Kuchenka wypasiona:D
    Kurcze...chciałabym w końcu osiąść gdzieś na stałe i zacząć się urządzać tak jakbym chciała.. W Lęborku, poprzednim miejscu mego zamieszkania, było mnóstwo sklepów ze starociami:))
    Żona żołnierza pozdrawia:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo piękne miejsce. Te standaryzowane meble są takie bezduszne, a w takim sklepie aż chciałoby się zamieszkać, albo mieć pracownię.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne miejsce aż chciałoby się tam mieć pracownię i może natchnienie by łatwiej przychodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pomyślałabym, że cała wieś może się zajmować takim procederem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym nie uwierzyła gdybym tego nie widziała;)

      Usuń
  11. Również jestem na etapie remontu. Nie wiem czy ty masz też takie odczucia, ale dla mnie to koszmar i nie mogę doczekać jak się to skończy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...