poniedziałek, 3 lutego 2014

Miesiąc w obrazkach #styczeń

Jako, że ostatnio czasu nie starcza mi na zdjęcia z prawdziwego zdarzenia, a blogowe milczenie jest dla mnie frustrujące, postanowiłam dodać tutaj taki cykl. Pomysł podchwycony z innych blogów, ale cóż poradzić, że mi się podoba;) Będzie więc małe urozmaicenie z założenia raz na miesiąc, a w przyszłości zobaczymy czy częściej, czy w tej formie i czy pomysł w ogóle się sprawdzi. To będzie miejsce na przeczytane książki, najnowsze zakupy, wyznania zaangażowanej włosomaniaczki, szkice, urywki z remontu i wszystko to co nie skleci mi się w całego posta. Teraz czas na styczeń i kilka migawek z końcówki zeszłego roku:)



gwiazdkowe prezenty od S.: pocztówki polskiego plakatu, które zaczęliśmy kolekcjonować * skrzące się srebrem i złotem baletki * balsam na brzozowym propolisie Babuszki Agafii * sesja, z której wyszło fajnie tylko jedno zdjęcie (to) i tworzywowy naszyjnik, który ponoć jest zupełnie "nielilowy" ale strasznie mi się podoba;) * jeleniogórskie krajobrazy * numerek, który nie wróżył powodzenia w zakupie kuchni w Ikei (proroczy!) * pusta AOWr ostatniego dnia ubiegłego roku * moje rękodzieło, malowana szafeczka dla M. na urodziny * książki przełomu roku, reportaże o Rosji: "14:37 do Czyty" (faaajna) i "Jakuck" (też fajna, aczkolwiek nie aż tak jak sobie wyobrażałam;).



niebieska kanapa i fotele już w nowym domu:) * piękne torebeczki od Cynamoony * i kolczyki też Cynamonoowe * Linijka dla książek: "Matrioszka Rosja i Jastrząb", niestety nie przebrnęłam dalej niż 50 stron, Jastrząb nie porywa * "Głubinka". Nie wiem czemu ten tytuł mnie drażnił i nie mogłam się przekonać, ale jak już zaczęłam czytać to już nie mogłam się oderwać. Polska prowincja wciąga. * "Będąc nie młodą już mężatką". Powrót do książek Magdaleny Samozwaniec po latach, ale poprzednie podobały mi się o wiele bardziej * olej kokosowy - najlepszy krem na dzień, lepsze są tylko własnoręcznie robione kremy w laboratorium Uli, zdjęcia z tych akcji mam nadzieję się tutaj pojawią;) * nowy naszyjnik i dowód na to, że polubiłam się z czerwienią * nowe buty w kolekcji, spełnienie termicznych, zimowych marzeń, ale więcej o nich w najbliższym poście;)

32 komentarze:

  1. Srebrne ciżemki są urocze! No tak, jaka mogła być Twoja kanapa, jak nie niebieska ;-) Skrzyneczka na klucze super, właśnie myślę gdzie ulokować swoje wytryszki, ale moja skrzynka musiałaby mieć jakieś dziesięć haków. Nasze meble kuchenne wszyscy mylą z ikeowskimi! A z zeszłotygodniowego wypadu do Wrocławia przywiozłam też buty, chociaż zupełnie inne niż zamierzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te ikeowskie meble kuchenne bardzo mi się podobają, ale mamy tak nieustawną kuchnię, że nie dało się nic sensownego z nich ułożyć, a pani obsługująca dział po prostu zaniemówiła i zniknęła na kilka minut:p
      Ta niebieska kanapa to była zupełnie spontaniczna decyzja, zobaczyłam, zauroczyłam się i po krótkiej telefonicznej konsultacji z S., kupiłam:D

      Usuń
  2. Dodam jeszcze, że lubię takie posty, bo pozwalają mi dowiedzieć się więcej o ulubionych blogerkach. Poza tym to taka fajna "zapchajdziura" kiedy nie ma się za bardzo co pokazać strojem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer Ikeowski - szelmowski;)Ciekawa jestem jakie meble miałaś na oku - te stylizowane na "babciny" styl, czy te na wysoki połysk?
    Skrzące się baleriny - cudowne.
    Kanapa mam nadzieję wygodna, może kiedyś wypróbuję?;)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego samego dnia na kasie w warzywniaku wyskoczyła nam do zapłaty kwota 6,66zł, coś ewidentnie się działo! Ale pani z warzywnego odczyniła zło wydając nam jeden grosz za dużo reszty;)
      Co do mebli kuchennych to oczywiście, że te babciowe, choć i połysk trochę mnie kusi;)
      Jak już mieszkanie zostanie przez nas zamieszkałe i przestanie przypominać pobojowisko to zapraszam za moją niebieską kanapę, myślę, że ucieszy się z takiej gościny:D

      Usuń
  4. uwielbiam takie posty!!
    zainteresowaly mnie zwlaszcza ksiazki! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie:D Z tych wszystkich książek właśnie Głubinka najlepiej mi się czytała, choć na początku nie byłam do niej zbyt dobrze nastawiona;)

      Usuń
  5. Bardzo często denerwują mnie takie zestawienia zdjęć. Ale już wiem czemu - bo oglądam mixy od nieodpowiednich osób. Dziś u Ciebie bardzo mi się podoba, chociaż nie ukrywam, że kilka z tych zdjęć zobaczyłabym w większym rozmiarze! :)
    A że sama wpadam powoli w insta-manię, to pewnie i u mnie się coś takiego pojawi. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć równie ciekawy kolaż.
    A to ostanie zdjęcie z butami - najpierw myślałam, że to przecięte w pół awokado :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, cieszę się:D Chętnie zobaczę taki cykl u Ciebie też:)

      Usuń
  6. Podobają mi się te kolaże, a już czuję się wyróżniona za te tworki, że znalazły się w Twej obrazowej opowieści:)
    Masz cudne kanapy pikowane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi przejdzie pech do zdjęć to myślę, że zagoszczą w większym wydaniu:)
      Dziękuję za kanapowy komplement:D

      Usuń
  7. niebieskie siedziska, choć nie w moim stylu, to wygrywają, bo niebieskie. książki takie inne niż przeze mnie czytane. oraz widokówki - plakaty! (skąd?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi kanapami to była miłość od pierwszego wejrzenia, nieplanowana, bo miało być coś szarego. Ale z miłością się nie walczy;)
      Widokówki dostałam od męża, ale wiem, że wziął je z wrocławskiej księgarni Tajne Komplety. Możliwe, że można też zamówić je tutaj: http://plakatpolski.pl/

      Usuń
  8. Daj znać, jak się Babuszka sprawdzi :) Olej kokosowy też mam, jest świetny.
    A fotele genialne! Też mam nadzieję, że u nas się kiedyś skończy pobojowisko... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam po ostatnim myciu i włosy bardzo ładnie wyglądały. Ale efekt wow mam dziś po masce bioetika i szamponie natur vital, teraz które z nich takie cuda zdziałało:D

      Usuń
    2. Gdzie kupujecie ten olej kokosowy? Jego cena jest wysoka?

      Usuń
    3. Ja kupowałam w InterMarche na dziale z żywnością ekologiczną. Kupowałam na promocji już dawno temu (w roli kremu do twarzy/ciała olej jest bardzo wydajny) więc ceny nie pamiętam, ale chyba coś ok. 10zł.

      Usuń
  9. 666! To jest bardzo szczęśliwa liczba, na naszym weselu podczas jednej z zabaw dokładnie tyle uzbieraliśmy na tzw. wózek;) Dostałaś maila ode mnie? Czy znowu coś popsułam i się nie wysłało?

    OdpowiedzUsuń
  10. te niebieskie fotele są wspaniałe!!! kolczyki też mi wpadły w oko:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię oglądać takie migawki, więc czekam z niecierpliwością na lutowy mix :)
    Cudowne fotele, niech się dobrze sprawują! Obwodnica wrocławska zawsze robi na mnie wrażenie, nawet gdy jest zapełniona autami, a już taka opustoszała to całkiem- szczena opada.
    Bardzo jestem ciekawa Ciebie w czerwieni, poproszę duże zdjęcia ;-D
    aha! i ja bym 666 wzięła za dobry omen, ale to pewnie dlatego, że lubię tę liczbę -czy to w pojedynkę, czy w grupie( nawet tej szatańskiej ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi, że migawki przydały Ci do gustu:) Lutowe już się powoli zbierają;)
      Z obwodnicy całkiem często korzystam, ale zawsze zachwyca mnie most, w zależności od pogody potrafi wyglądać zupełnie inaczej:)
      Zdjęcia tego czerwonego zestawu mam nadzieję, że kiedyś powstaną. Tylko teraz do mrozów trzeba poczekać, bo w tym swetrze i przy obecnej pogodzie ugotowanie się gwarantowane;)
      Tego dnia wyskoczyło nam jeszcze 666 na kasie w warzywniaku, więc z pewnością coś wisiało w powietrzu;)

      Usuń
  12. Hi :) I'm Iwona and I am a blogger and illustrator :) I just found your blog, which is interesting and cute:) I really like it :) I would like to show you my blog and my illustrations and If you get a second, I' d love to hear your thoughts on topic my illustrations and blog:) I greet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm very glad that you find my blog interesting, I'' check yours when I'll have some time:) Greet:)

      Usuń
  13. These photos are really inspiring! x Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zestawienie, zatrzymało mnie na dłużej, zaintrygowało :>

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...