wtorek, 11 lutego 2014

Push the sky away

Miał być post z ciepłymi butami i uszanką, ale przy tych temperaturach byłoby to nieprzyzwoicie abstrakcyjne. Pobieżyliśmy więc wraz z S. porobić nowe zdjęcia, zwłaszcza, że ta mieszanka szarości, czerni i złota czekała na uwiecznienie już długi czas, a pogoda była sprzyjająca. Poszczególne elementy hołubione są przeze mnie mniej więcej od wakacji, najwyższa pora pokazać je tutaj. Złota tubka z farbą to urodzinowa broszka od dziewczyn, wiedzą co mi się spodoba:) Minimalistyczna zawieszka serduszko to bezcenny łup z targu staroci, długo takiej szukałam ale w tych sieciówkowych zawsze coś mi nie pasowało. Ostatni z zachwytów to torebka z kwiatowo-dywanowym wzorem na złotym łańcuszku, niepowtarzalna. A tytuł posta to tytuł płyty (i piosenki), której słucham ostatnio. Kojarzy mi się z przedwiosennym słońcem.





Fot.S.

Czarny sweter - sh
Sukienka - sh
Serduszko na łańcuszku - targ staroci
Złota tubka farby - prezent:)
Torebka na łańcuszku - sh
Kozaki - Loft37


23 komentarze:

  1. Fajne zdjecia,bardzo przyjemny dla oka zestaw:)pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweterek :) Ja w zimie ogrzewam sie bluzami z loveitshop.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka i łańcuszek wygrzebany na targu staroci - cuda! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A już myślałam, że masz takie fajne futerko czarne, a to sweter - ciekawie wygląda - ni to żakiet, ni kurteczka;)
    Tubka przecudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego lubię ten sweter, jest taki nieoczywisty;)

      Usuń
  5. Ach Lilku kochany, wszystko masz cudowne, biżuteria, torebka i ten kubraczek...Kubraczek jest mniam, bardzo mniam!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, ten sweterek to bliski mojej "ścierce do podłogi" w której ostatnio wystąpiłam (mam nadzieję, że się nie obrazisz). Starocie lubię, oj lubię, ale tubka jednak bardziej przyciągnęła moje oko niż serducho.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ten sweter wygląda jak żakiet! Ogromnie mi się wszystko podoba, broszka jest niezwykła i bardzo do Ciebie pasuje :) i podoba mi się kontrast w postaci brązowych kozaków. A i jeszcze: Twoja naturalność pozowania do zdjęć. Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja cie ja cie, brocha przepiękna i świetnie do Ciebie pasuje. A torebka - miłość od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kwieciste torebki, takiej ładnej jakTwoja nie mam jeszcze w kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...