czwartek, 6 marca 2014

Miesiąc w obrazkach #luty

Spodobało mi się zbieranie migawek, na tyle, że nie mogłam się doczekać końca lutego. No dobra, nie tylko dlatego, koniec lutego oznaczał marzec, a marzec to już prawie formalna wiosna:) Chyba za szybko minął mi ten czas, za to całkiem udanie:)



na pierwszy ogień niebieska czapka, którą zrobiła dla mnie Babcia:) * mmm filiżanka drożdży co dnia, na szybszy porost włosów oczywiście * zakupy, dzięki którym odzyskałam wiarę we wrocławskie lumpeksy;) * linijka dla książek w tym miesiącu skromniejsza: Filipa Springera pochłonęłam szybko, "Wanna z kolumnadą" powinna być lekturą obowiązkową dla wszystkich, którym określenie 'ład przestrzenny' wydaje się dalekie i abstrakcyjne * wszelkie gazetki wnętrzarskie wertowałam ostatnio bardzo intensywnie, szukałam sposobów na połączenie starego z nowym i starego ze starym, taaak internet pełen jest inspiracji ale wolę papier * "Zaginione białe plemiona", książka poruszająca ciekawe historie, ale chyba to nie lektura na ten moment, dlatego męczę ją do tej pory i myślę o powrocie na "Planetę Kaukaz" W.Góreckiego * piękne prawie wiosenne chmury i marcowe nieużytki * i pierwsze kwiaty już są!





kilka kadrów z naszymi nowymi meblowymi nabytkami;) szafa nr 1, zawinięta w folię czeka na renowację, będzie biało-niebieska * tak, w tym detalu się zakochałam! * w tym biurku też, niestety nasycenie naszego mieszkania antykami jest już spore, a to biurko jest też za duże aby się gdzieś ładnie wpasować:( * trochę mnie czyli wreszcie cienki płaszczyk, ale wciąż w towarzystwie karmelowych ocieplających wełen * wiosenne, marynarskie paski, w końcu marynarz pojawia się u mnie co wiosnę: tu i tu ;) * szafa nr 2, kolos na całą ścianę, mam mieszane uczucia czy to dobry wybór do małego mieszkanka, ale na szafę na wymiar trzeba byłoby troszkę poczekać i dużo więcej zapłacić, no i ta ma bardzo wdzięczną formę * materac wreszcie odebrany, a kolorystyczne losy lustra na razie jeszcze się ważą * zbliżenie na krzesło z lat 60tych i szafę nr 2, według zaprzyjaźnionych ekspertów to ponoć wyjątkowy fornir;)

20 komentarzy:

  1. Szafy są po prostu cudowne!!!Już widzę ten królewski błękit!!!!:)
    Ach...co za emocje, takie wicie gniazdka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Emocje są, czasami nawet skrajne;)

      Usuń
  2. Oj też wertuję gazecicha wnętrzarskie ;) A Szafy cudne, rzeczywiście!
    I podziwiam, że pijesz drożdże, nie umiem się przemóc :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam po pierwszych dwóch podejściach. Ale podeszłam do drożdży jak do mocnego alkoholu, wypiłam szybko i na raz;) A teraz po miesiącu już je nawet polubiłam i popijam jak małą kawę;)

      Usuń
  3. Urządzacie mieszkanko powoli i z namaszczeniem, to dobrze. Żałuję, że my nie mieliśmy tyle czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo cieszę się, że nie musimy wszystkiego na szybko robić. Wiele rzeczy po namyśle zrobiłam zupełnie inaczej niż przy pierwszym pomyśle.

      Usuń
  4. Ale lubię jak piszesz :)
    Wyobrażam sobie Wasz dom jako niezwykłe miejsce. Będzie pięknie!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że luty był dla ciebie wspaniały :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super meble! Też jestem w trakcie remontu, ale niestety nie mogę sobie pozwolić na za dużo antyków, mam bardzo małą przestrzeń :/ Chciałabym chociaż gdzieś wyszperać krzesła do kuchni i toaletko-biurko dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas przestrzeń jest naprawdę malutka, ale moja miłość do antyków jest większa niż rozsądek;)

      Usuń
  7. Szafy przepiękne! Wyglądają na bardzo pojemne. Przeczuwam, że mieszkanką będzie mieć niesamowity klimat:)
    Paski oczywiście love, u mnie ostatnio w pionie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, meble cudowne! i to lustro wspaniałe, nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Lustro jest o tyle problematyczne, że nie wiem czy któraś ze ścian w pokoju je udźwignie, jest baaardzo ciężkie:P

      Usuń
  9. szafa numer 1 - zjawiskowa <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...